ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۷۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۵ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۶

مجید نباتی در برج آزادی کنسرت می‌دهد

مجید نباتی خواننده موسیقی پاپ کشورمان، 8 بهمن‌ماه سال جاری برای نخستین بار روی صحنه خواهد رفت.
مجید نباتی در برج آزادی کنسرت می‌دهدبه گزارش خبرنگار ریتم نو، کنسرت این خواننده یکشنبه‌شب ساعت 21 در سالن اصلی برج آزادی برگزار می‌شود.
نباتی در کنسرت بهمن‌ماه خود قطعاتی از نخستین آلبوم خود با نام «معما» که امسال روانه بازار موسیقی کشور کرده بود را روی صحنه می‌برد و مخاطبان شاهد اجرای 12 قطعه چون نفس، همسفر، کنار تو، لحظه‌ای نیست، معما، حس، نرو با این حال، معلوم نیست، نمیشه، یه خاطره، چشمای تو و همیشه خوبه  خواهند بود.
این خواننده که سابقه همکاری با حامد برادران و شهاب اکبری را در کارنامه کاری خود دارد در آلبوم «معما» که امسال به گوش مخاطبان موسیقی پاپ رسید، علاوه بر قطعات حس، نرو با این حام، چشمای تو، همیشه خوبه که ملودی و ترانه‌سرایی‌اش را شخصاً بر عهده داشته ، قطعاتی را با آهنگسازی اشوان و اشکان خشایی و ترانه‌سرایی ترانه مکرم و مهرزاد امیرخانی و تنظیم انوشیروان تقوی، بهزاد عبدالهی، شاهین طاها و احسان گودرزی خوانده است. 
مجید نباتی که فضای بیشتر کارهایش عاشقانه است در این شب با یک کار عرفانی در کنار کارهای عاشقانه‌اش با مخاطبان خود دیدار می‌کند.
سیاوش مطلبی (گیتار الکتریک)، آرمان تیرماهی (گیتار باس)، مجتبی تقی پور (گیتار کلاسیک)، سجاد نروزی (پرکاشن) و کامیار عبدی (درامز) اعضای ارکستر مجید نباتی را به رهبری محسن نامدار تشکیل می‌دهند.
گفتنی است، کنسرت 8 بهمن‌ماه مجید نباتی به تهیه‌کنندگی رسول دلریش برگزار می‌شود که بلیت‌فروشی این کنسرت از طریق سایت ایران کنسرت آغازشده است و علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه بلیت به این سامانه مراجعه نمایند.

مجید نباتی در برج آزادی کنسرت می‌دهد
منبع: ریتم نو
برچسب ها: مجید نباتی کنسرت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه