ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۷۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۷ - ۳۰ دی ۱۳۹۶

مهیار علیزاده «تکرار نامنظم بی تو» را با حضور چهره‌های بازیگری روی صحنه برد

کنسرت مهیار علیزاده با عنوان «تکرار نامنظم بی تو»، 29 دی‌ماه سال جاری در آخرین شب از سی و سومین جشنواره موسیقی فجر برگزار شد.
مهیار علیزاده  «تکرار نامنظم بی تو» را با حضور چهره‌های بازیگری روی صحنه بردبه گزارش خبرنگار ریتم نو، این کنسرت، جمعه‌شب ساعت 18:30 در سالن اصلی برج آزادی با حضور الهام پاوه‌نژاد و لیندا کیانی از چهره‌های شناخته‌شده عرصه بازیگری برگزار شد.
مهیار علیزاده که پروژه «تکرار نامنظم بی تو» را برای نخستین بار در پنجمین تجربه از مجموعه‌ رویدادهای چندرسانه‌ای «کجشنبه‌ها/ تهران» روی صحنه برد، در بخش تلفیقی جشنواره موسیقی فجر نیز با همراهی الهام پاوه‌نژاد، لیندا کیانی و اشکان کمانگری مخاطبانش دیدار کرد.
دزدیده چون جان می‌روی، گفتم غم تودارم، مرگ من روزی فرا خواهد رسید، ای هفت‌سالگی، عمری است تا از جان‌ودل، بود آیا که خرامان ز درم بازآیی، حیلت رها کن عاشقا، خاطرات، خاطرات2 نام قطعاتی بودند که مهیار علیزاده در این کنسرت به اجرا درآورد.
دارا دارایی (گیتار بیس)، مهیار طهماسبی (ویلن‌سل)، پیمام حاتمی (گیتار الکتریک)، مهدیه صفدری، عماد عطار زاده یزدی (کیبورد)، محمد حقیقی، سعید پیلتن (درامز) و ساناز ستوده (پیانو) نوازندگانی بودند که در این اجرا روی صحنه رفتند و به هنرنمایی پرداختند.
مهیار علیزاده در سال 94 این گروه را باهدف اجرای موسیقی دراماتیک (که حاوی المان‌های نمایشی است) پایه‌ریزی کرد و در همان سال با حضور صابر ابر و پانته‌آ پناهی‌ها به‌عنوان دو شخصیت دراماتیک، نخستین اثر این گروه را در قالب یک کنسرت در تالار وحدت برگزار کرد. سپس ین گروه آلبومی را با نام «در شعله با تو رقصان» به آهنگسازی علیزاده را منتشر کرد.
دومین پروژه این گروه، کنسرتی با نام « تکرار نامنظم بی تو» اجرایی که می‌توان گفت تجربیات آهنگسازی مهیار علیزاده این بار در قالب موسیقی آلترناتیو و الکترونیک تجلی پیداکرده و نمودهای ساختارگرایانه و رگه‌های موسیقی ارکسترالی که تاکنون ساخته را نیز می‌توان در این قطعات به‌وضوح تشخیص داد.
همچنین محمدرضا نوربخش مهمان ویژه اجرای «تکرار نامنظم بی تو» بود.
گفتنی است، سی و سومین جشنواره موسیقی فجر از 20 دی‌ماه سال جاری در شش سالن در تهران به مدیریت حمیدرضا نوربخش آغاز شد و شب گذشته به کار خود پایان داد و امروز (30 دی‌ماه) مراسم اختتامیه این جشنواره در تالار وحدت برگزار می‌شود.


عکس: سید حسام الدین موسوی نژاد
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه