ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۷۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۲ - ۲۷ دی ۱۳۹۶

ماکان بند در جشنواره موسیقی فجر تهران/ تقدیم اجرا به «سانچی»

کنسرت ماکان بند، 26 دی‌ماه سال جاری در هفتمین شب از سی و سومین جشنواره موسیقی فجر برگزار شد.
ماکان بند در جشنواره موسیقی فجر تهران/ تقدیم اجرا به «سانچی»به گزارش خبرنگار ریتم نو، این گروه در حالی سه‌شنبه‌شب ساعت 18:30 در سالن ایرانیان روی صحنه رفت که دوشنبه‌شب نخستین حضورش در جشنواره موسیقی فجر شیراز را تجربه کرده بود.
اعضای ماکان بند که با تک آهنگ «هر بار این درو» به شهرت رسیدند در نخستین حضورشان در جشنواره موسیقی فجر تهران، با شعار «کماکان با ماکان» از سوی هوادارانش مواجه شدند که حالا به‌نوعی شعار این گروه موسیقی است.
امير مقاره یکی از خوانندگان ماکان بند از حضور و اجرایشان در جشنواره موسیقی فجر ابراز خوشحالی کرد و از مخاطبانشان خواست که در تمام مدت اجرا جیغ بزنند!
رهام هاديان دیگر خواننده ماکان بند با اشاره به‌اتفاق تلخ و ناگوار نفت‌کش سانچی از حاضران در سالن خواست تا به احترام همه بازماندگان دریانورد، یک دقیقه سکوت کنند.
در ادامه مقاره اجرایشان در جشنواره موسیقی فجر را به دریانوردان سانچی تقدیم کرد.
ياشار خسروي، امیر میلاد نيکزاد، رهام هاديان و امير مقاره اعضاي ماکان بند را تشکيل مي‌دهند که علی الماسی و انوشیروان تقوی (گیتار)، سهیل اباذری (کیبورد)، احمد عباس نیا(گیتار)، مجید عطرلی (گیتار بیس) و مهران فرشباف (پرکاشن) در این اجرا آن‌ها را همراهی کردند.
حسن اردستاني (مديرعامل موسسه آوازي نو)، محمد ناصری (مدير اجرايي) و محسن رجب پور ازجمله مهمانان این اجرا بودند که توسط ماکان بند معرفی شدند و از آن‌ها و زحماتشان تشکر به عمل آمد.
گفتنی است، سی و سومین جشنواره موسیقی فجر تا 30 دی‌ماه سال جاری در شش سالن در تهران به مدیریت حمیدرضا نوربخش برگزار می‌شود.

عکس: عرفان زاده سلطان
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه