ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۷۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۷ - ۲۶ دی ۱۳۹۶
هم‌زمان با برگزاری تور اجراهای این خواننده و به دلیل استقبال خوب مخاطبان

تمدید نخستین کنسرت محسن ابراهیم‌زاده

نخستین کنسرت محسن ابراهیم‌زاده با استقبال خوب دوستدارانش مواجه شد.
تمدید نخستین کنسرت محسن ابراهیم‌زادهبه گزارش ریتم نو، این خواننده قرار است روز سوم بهمن‌ماه برای نخستین بار در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه برود و اجرایش برای یک سانس دیگر تمدیدشده است. 
ظهر روز شنبه این هفته فروش بلیت‌های کنسرت محسن ابراهیم‌زاده آغاز شد اما در مدت کمتر از شش ساعت به پایان رسید و از هم‌اکنون می‌توانند بلیت‌های سانس تمدید این برنامه را از سایت ایران کنسرت تهیه نمایند. محسن ابراهیم‌زاده در این کنسرت با ارکستری به رهبری رضا لمعانی روی صحنه می‌رود و منتخبی از تک قطعات چند سال اخیرش را اجرا می‌کند. قطعاتی نظیر شب‌های دیوونگی، این دل رفت، درد دل، نیستی، بارون، تو بگو، غلاف و پای ثابتم و... که تا کنون از طریق فضای مجازی به گوش مخاطبان رسیده‌اند.
این کنسرت به تهیه‌کنندگی «مهدی کرد» برگزار خواهد شد و قرار است او پس از مدت‌ها سکوت، با دست پر و تور کنسرت‌های محسن ابراهیم‌زاده به بازار موسیقی پاپ برگردد. مهدی کرد که در سال‌های گذشته مدیر برنامه و تهیه‌کننده زنده‌یاد مرتضی پاشایی بود اما پس از درگذشت آن خواننده فقید، فعالیتش کمتر شد. البته او در ادامه با خوانندگانی نظیر مهدی یراحی و مهدی احمدوند هم همکاری داشت اما طی ماه‌های گذشته رویه سکوت را پیش گرفت. مهدی کرد این روزها در تدارک برگزاری تور کنسرت‌های محسن ابراهیم‌زاده در شهرهایی نظیر سیرجان، راور، زرند، بندر گناوه و کرج و... است. 
به‌زودی جزئیات بیشتر از آلبوم و تور کنسرت‌های محسن ابراهیم‌زاده در این رسانه منتشر خواهد شد.


منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه