ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۷۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۴ - ۲۶ دی ۱۳۹۶

آغاز جشنواره موسیقی فجر شیراز با اجرای ماکان بند

جشنواره موسیقی فجر شیراز با اجرای ماکان بند کار خود را آغاز کرد.
آغاز جشنواره موسیقی فجر شیراز با اجرای ماکان بندبه گزارش خبرنگار ریتم نو، ماکان بند دوشنبه‌شب برای نخستین بار اجرای خود در شیراز را در قالب جشنواره موسیقی فجر در تالار حافظ به روی صحنه برد.
آغاز برنامه با پخش تیزری از موزیک ویدیوهای این گروه بود که توانست هیجانِ سالن را به حد بالایی برساند تا بهترین زمینه برای شمارش معکوس و ورود یاشار خسروی و امیر میلاد نیکزاد آماده شود.
این دو نوازنده به اجرای ریمیکسی از قطعات ماکان بند پرداختند و سپس دیگر اعضای گروه به روی صحنه آمدند.
بعد از اتمام قطعه آغازین، خوانندگان این گروه از حاضران در سالن خواستند تا به احترام دریادلانِ حادثه نفتکش سانچی سی ثانیه سکوت کنند و بعدازآن باانرژی بالایی کنسرت را ادامه دادند.
در میانه اجرا و زمان استراحت گروه، یاشار خسروی به همراه امیر میلاد نیکزاد،به تک‌نوازی پرداختند که با استقبال حاضران در سالن مواجه شد 
انوشیروان تقوی نیز با نوازندگیِ پیانوی امیر میلاد نیکزاد به اجرای یک قطعه پرداخت و بعدازآن امیر مقاره و رهام هادیان خوانندگان گروه اجرا را ادامه دادند.
علی الماسی و انوشیروان تقوی (گیتار)، سهیل اباذری (کیبورد)، احمد عباس نیا(گیتار)، مجید عطرلی (گیتار بیس) و مهران فرشباف (پرکاشن) از دیگر هنرمندانی بودند که ماکان بند را در این اجرا همراهی کردند.

عکس و گزارش: محمد کاظمی
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
انتشار یافته: ۱
aram
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
مرسی بابت عکسا
تقویم هنری ادامه