ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۶۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۹ - ۲۵ آذر ۱۳۹۶

سنگ تمام رستاک و هواداران در شب پاییزی

رستاک حلاج ۲۲ آذر ماه سال جاری، در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه رفت و با همراهی هواداران پرشور خود به اجرای قطعات قدیمی و جدید پرداخت.

سنگ تمام رستاک و هواداران در شب پاییزیبه گزارش خبرنگار ریتم نو، رستاک برنامه را مانند کنسرت تابستانی خود با قطعه پرطرفدار "گردنبند" آغاز کرد که همزمان موزیک ویدیوی آن نیز در سالن پخش شد. پس از اجرای این قطعه، وی ضمن خوش‌آمد گویی به حضار و پاسخگویی به ابراز احساسات آن‌ها، گفت: «من و گروهم یک ماه برای برنامه امشب تمرین کردیم و قول می‌دهم کنسرت پیش رو یکی از بهترین کنسرت‌های من باشد.»

رستاک بعد از اجرای "منزوی"، از حضار خواست در اجرای برخی قطعات او را همراهی کنند و سپس قطعه "عشق" را به هوادارانی که از شهرهای دیگر برای تماشای این کنسرت آمده بودند، تقدیم کرد.

رستاک همچنین قطعات "هوایی"، "نسکافه"، "حال و روز"، "جوون مرگ" و "دریا" را با همراهی مردم به اجرا درآورد و در خلال اجرای آن‌ها از حضور مسعود صادقلو، سیامک عباسی، نیما رئیسی، بابک صحرایی و والایار(خواننده قطعه معروف بازی) در سالن ابراز خرسندی کرد.

از نکات قابل‌توجه کنسرت، اجرای قطعه دریا با همخوانی مردم و روشن کردن نور موبایل‌ها بود. پس از اجرای این قطعه، رستاک حضور گیتاریست موزیک ویدیوی گردنبند و دوستش آبان حبیبی را در سالن اعلام کرد و ضمن شوخی با او گفت: "ما از دوست‌های خوش‌تیپ خود در کلیپ‌ها استفاده می‌کنیم. اگر خودمان هم به چشم نیاییم اشکالی ندارد."

بعد از اجرای قطعه جدید "گفتن نداره"، به درخواست مردم "ته سیگار" که ۹ سال پیش منتشر شده و همچنان از قطعات پرطرفدار رستاک است، به اجرا درآمد که با استقبال زیاد مخاطبان مواجه شد. رستاک از همراهی مردم با خودش در این قطعه تشکر و اعلام کرد چند بیت از قطعه شنیده نشده "مردی که جایی واسه موندن نداشت" را با نواختن گیتار، اجرا می‌کند.

قطعات "تنهایی"، "غلط"(به همراه موزیک ویدیو)، "وقت خواب"(همراه با نواختن‌ گیتارِ رستاک)، "شرابی" و "دانشگاه" نیز به اجرا درآمدند. در بین تعویض این قطعات مهمانان دیگری چون نیکان ابراهیمی، مونا برزویی(که به‌تازگی‌ با رستاک همکاری می‌کند)، پدرام آزاد و میثم‌ یوسفی معرفی و مورد تشویق واقع شدند.

رستاک از حضور پدر و مادرش‌ نیز ابراز خوشحالی کرد و گفت: "من قبلاً خیلی خجالتی بودم و به همین دلیل مادر و پدرم هیچ‌وقت فکر نمی‌کردند روزی بتوانم روی استیج بخوانم."

اعضای گروه رستاک را اشکان دباغ(سرپرست)، آرتور آواساپیان‌(ساکسوفون)، خشایار جوزی(گیتار الکتریک)، سعید جامع(درامز)، امید فرهودنیا(گیتار بیس)، شروین شهبازی(گیتار)، سعید خیرخواه(پیانو) و وحید قاسمی(پرکاشن) تشکیل می‌دهند.

رستاک از حمایت منوچهر حسنی و حضور میثم بیک زاده، حامد حنیفی، امیر دانایی و مجید پروریان(اعضای گروه سیروان خسروی) تشکر کرد و قبل از اجرای دوباره "نسکافه" به‌عنوان‌ قطعه پایانی، گفت: "از این به بعد من از قبل پرکارتر خواهم شد. بعضی از دوستان نگران پایین آمدن کیفیت آثار هستند. ولی باید بگویم این کارها دریکی دو هفته یا ماه اخیر ساخته نشده‌اند. این‌ها متعلق به سال‌ها پیش هستند و من قصد دارم به عشق هوادارانم، به‌زودی این آثار را منتشر کنم." وی اضافه کرد: "متاسفانه امشب نمی‌توانیم قطعه لعنت به سه تامون را اجرا کنیم. ولی می‌خواهم که سامان ناجیون، ترانه‌سرای این قطعه را تشویق کنید."

در انتهای برنامه، رستاک از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد، اداره اماکن، مدیریت و کارکنان سالن میلاد، صادق مرادی(نورپرداز) و سجاد مهدی پور(صدابردار) تشکر کرد.

این کنسرت به همت موسسه آوای باران و منوچهر حسنی ۲۲ آذر ماه سال جاری در یک سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار شد. گفتنی است بخشی از درآمد این کنسرت به زلزله‌زدگان غرب کشور اختصاص می‌یابد.


نویسنده : سارا طاهری | عکس: محبوبه حاتمی
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه