ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۴:۲۲ - ۲۴ آذر ۱۳۹۶
گزارش متنی و تصویری از کنسرت خیریه به نفع کودکان زلزله‌زده کرمانشاه

استقبال مخاطبان از بلیت فروشی اجرای وحید تاج و گروه مهربانی

کنسرت وحید تاج با همراهی گروه مهربانی در حالی به نفع کودکان زلزله‌زده کرمانشاه برگزار می‌شود که تمامی بلیت‌های آن با استقبال مخاطبان به اتمام رسیده است.

استقبال مخاطبان از اجرای وحید تاج و گروه مهربانیبه گزارش خبرنگار ریتم نو، کنسرت گروه موسیقی مهربانی به سرپرستی و آهنگسازی سلمان سالک و خوانندگی وحید تاج، یکشنبه 26 آذرماه سال جاری در تالار وحدت برگزار می‌شود.

این کنسرت در دو بخش روی صحنه می‌رود و تصانیف «پرواز با خورشيد» با شعری از فريدون مشيری در دستگاه ماهور، «ديدار» با شعری از سيمين بهبهانی در آواز دشتی، « يار دلنواز» با شعری از حافظ در بیات اصفهان و مژده آزادي با شعری از هوشنگ ابتهاج در بیات اصفهان و سه‌گاه از ساخته‌های سلمان سالک و تصنیف محلی«مرغ شب» با شعری از محمدعلي جعفری در دستگاه شور، تصنیف «باز آنكه دلم مشتاقش بود» از ساخته‌های داریوش رفیعی در بیات اصفهان و موسیقی محلی كردی «بی‌نشان» به اجرا درمی‌آید و مخاطبان شاهد اجرای ساز و آواز و تک‌نوازی نیز خواهند بود.

امیر رحمانی (سنتور)، مریم خدابخش(عود)، بیتا قاسمی (ویلن‌سل)، حميدرضا آفريده (کمانچه)، وفا مصباحی (نی) و مجيد عليزاده (تمبک) اعضای گروه آوای مهربانی به آهنگسازی و سرپرستی سلمان سالک نوازنده تار و خوانندگی وحید تاج را تشکیل می‌دهند.

گفتنی است؛ کنسرت گروه موسیقی مهربانی به خوانندگی وحید تاج یکشنبه 26 آذرماه سال جاری به همت موسسه فرهنگی هنری آوای مهربانی و با همکاری موسسه نیکوکاری مهر آفرین در تالار وحدت برگزار می‌شود.


عکس: فاطمه اسماعیلی
منبع: ریتم نو
برچسب ها: کنسرت وحید تاج
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه