ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۶۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۵ - ۰۵ آذر ۱۳۹۶
با انتخاب بهترین‌های ترانه‌

نخستین مراسم جایزه ترانه افشین یداللهی برگزار می‌شود

نخستین مراسم جایزه ترانه «افشین یداللهی» به همت خانه ترانه و موسسه انتشارات نگاه، اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

نخستین مراسم جایزه ترانه افشین یداللهی برگزار می‌شودبه گزارش ریتم نو بنا بر اعلام دبیرخانه جایزه، نخستین مراسم جایزه ترانه «افشین یداللهی» اسفندماه امسال برگزار و فراخوان ارسال آثار برای حضور در آن اعلام شد.

در همین راستا علاقه‌مندان به شرکت در بخش «یک خاطره از فردا» می‌توانند تا یکم بهمن ماه، حداکثر سه ترانه در بخش اجتماعی و سه ترانه در بخش عاشقانه با رعایت اصول و قواعد ادبی ارسال کنند. لازم به ذکر است جزئیات شرایط ارسال آثار در سایت و ربات افشین یداللهی در دسترس علاقه‌مندان است.

همچنین در این مراسم در بخش «یک خاطره از امروز» بهترین ترانه‌سرای سال، بهترین ترانه سال، بهترین ترانه‌ی تیتراژ فیلم و سریال و بهترین خواننده ازلحاظ انتخاب ترانه نیز توسط هیات داوران انتخاب خواهند شد.

بخشی هم با عنوان «یک خاطره از دیروز» برای تقدیر از یک‌عمر فعالیت در عرصه ترانه از یکی از پیشکسوتان این حوزه در نظر گرفته‌شده که به‌زودی اعلام خواهد شد.

پس از درگذشت دکتر افشین یداللهی، با انتخاب اعضای هیات مدیره خانه ترانه، روزبه بمانی به عنوان مدیر جلسات خانه ترانه انتخاب و جلسات از سر گرفته شد. مراسم جایزه ترانه افشین یداللهی نیز با تصمیم اعضا و باهدف حفظ نام دکتر افشین یداللهی و انتخاب بهترین‌های ترانه و موسیقی کشور ازاین‌پس به‌طور سالانه و با همکاری موسسه انتشارات نگاه برگزار می‌شود. روزبه بمانی دبیر اولین جایزه ترانه افشین یداللهی است.

شایان‌ذکر است، جزئیات بیشتر در نشست خبری این مراسم با حضور اهالی رسانه و شورای اجرایی جایزه ترانه افشین یداللهی به‌زودی اعلام خواهد شد.






منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه