ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۶۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۳ - ۰۴ آذر ۱۳۹۶
در برنامه "من و شما" عنوان شد:

رضا صادقی: از محمد علیزاده گله‌دارم!/ سیروان خسروی در سبک خودش از خیلی‌ها جلوتر است

رضا صادقی درباره اختلاف و یا مشکلش با محمد علیزاده گفت: با محمد علیزاده مشكل ندارم ولي گله‌دارم، براي من محمد عليزاده، عليزاده الان نيست، ما با یکدیگر رفت‌وآمد داشتيم اما محمد علیزاده یک‌بار زنگ نزد که بگوید، برادر بزرگم من اين كار تو را خواندم.

رضا صادقی: از محمد علیزاده گله‌دارم!/ سیروان خسروی در سبک خودش از خیلی‌ها جلوتر استبه گزارش ریتم نو، جدیدترین قسمت برنامه "من و شما" با حضور رضا صادقی و گوهر خیراندیش رو گذشته روی آنتن شبکه شما رفت.

جدیدترین قسمت برنامه "من و شما" با اجرای آرش ظلی پور در حالی روی آنتن شبکه شما رفت که با حضور رضا صادقی، خواننده پاپ و گوهر خیراندیش، بازیگر سینما، اتفاقات جالبی رقم خورد.

رضا صادقی، در ابتدای برنامه درباره سالگرد درگذشت مرتضي پاشايي و اینکه چرا مانند بسیاری از خواننده‌ها در روزهای پایانی زندگی پاشایی در کنارش نبوده، گفت: من چند بار بيشتر مرتضي را نديده بودم و مرتضی خيلي احترام ویژه‌ای برای بزرگ‌تر و پيشكسوت خود قائل بود و به نظرم شايسته نبود كه با دردهاي مرتضی عكس یادگاری بگیرم

وی ادامه داد: دوست داشتم من و مرتضي پاشايي زماني باهم عكس بگيريم كه نشسته باشيم باهم چاي بخوريم ولي ديگر خيلي گستاخي بود این‌چنین حركتی را بخواهم در اوج بیماری مرتضی پاشایی انجام بدهم، آدم‌ها در اين جايگاه كه بخواهند با درد كسي، درمان خودشان را پيدا كنند دچار يک افولي می‌شوند كه خيلي محسوس است.

صادقی در مورد اینکه گفته می‌شود، خواننده‌های پاپ ارتباط خوبی با یکدیگر ندارند، گفت: اتفاقاً خواننده‌ها با یکدیگر خوب هستند اما از هم خیلی دور هستند و اين دوری هم به علت حاشیه‌های اطراف خواننده‌ها است.

وی درباره اظهارنظر قدیمی‌اش درباره سیروان خسروی که گفته بود "آهنگسازي و تنظیم‌کنندگی سيروان را بيشتر از خوانندگی‌اش قبول دارد" گفت: سيروان در موزيك و تنظيم، خودش را در مسيري قرار داده كه فرسنگ‌ها در سبك خودش از خیلی‌ها جلوتر است و در خوانندگي هم بر اساس موزیک خودش می‌خواند، نمی‌دانم چرا در جامعه ما بیان سليقه باعث اتفاق‌های ویژه‌ای می‌شود و گفتن سليقه شخصی، اتفاق بدي نيست زیرا من نمی‌توانم همه آدم‌ها را راضي نگه‌دارم.

وی ادامه داد: خواننده‌هایي چون بهنام باني، سینا شعبانخانی و احسان خواجه اميري امروزه بلیت‌های کنسرتشان خیلی زود به فروش می‌رود و من به‌عنوان یک همکار لذت می‌برم زیرا زماني كه" sold out " مد نبود من در سعدآباد كنسرت داشتم كه مردم با لطفشان به خاطر کمبود صندلی، حتي روی درخت نشسته بودند و من خيلي لذت می‌بردم و الآن‌هم‌زمان آن رسيده كه از لذت دوستانم لذت ببرم.

صادقی گفت: بزرگ‌ترین افتخارم اين است كه سال 75 در كلوپ ساحلی بندرعباس كيبورد می‌زدم و می‌خواندم و تا الآن‌هم می‌خوانم و كنسرت برپا می‌کنم و از سویی دیگر وقتی می‌بینم كنسرت فلان خواننده با استقبال مواجه می‌شود، لذت می‌برم چون این خواننده‌ها حرمت می‌فهمند و از سویی شعر و موزيك خوب انتخاب می‌کنند که اين موضوع براي موسيقي جای خوشحالی دارد.

صادقی در ادامه درباره اینکه شنیده‌شده با محمد عليزاده اختلاف و یا مشكلی داريد، گفت: با محمد علیزاده مشكل ندارم ولي گله‌دارم، براي من محمد عليزاده، عليزاده الان نيست، ما با یکدیگر رفت‌وآمد داشتيم اما محمد علیزاده یک‌بار زنگ نزد که بگوید، برادر بزرگم من اين كار تو را خواندم و از سویی انگار وقتي هم به علیزاده گفته‌شده كه شايد رضا صادقي از اینکه کارش را خوانده‌ای ناراحت شود، گفته اين كار فلكلور بوده كه من خواندمش اما اين اثر را من ساخته‌ام و خوانده‌ام و دوست داشتم محمد علیزاده با یک تماس ساده به من بگوید كه كار تو را خوانده‌ام و من لذت ببرم از اينکه محمد علیزاده یکی از آثار من را بازخوانی کرده است.

وی ادامه داد: در اینجا می‌خواهم یک گله‌ای هم از صداوسیما بکنم چرا حكمي كه دادگاه در غياب بنده در خصوص شکایت جناب سرافزار صادر کرده بود را در بخش خبری ٢٠:٣٠ اعلام کردند زیرا پس‌ازاینکه ما به دادگاه رفتیم و این قضیه حل شود آیا بخش‌های خبری، خبر رفع این معضل را هم پخش می‌کنند؟

صادقی در پاسخ به این پرسش که چرا بعد از یک دوره برپایی کنسرت‌ها و آلبوم‌های موفق يک مدتي رضا صادقي كمرنگ شده بود ، گفت: موافق نيستم، رضا صادقی نه كمرنگ شده بود و نه "بی‌رنگ" بلکه یک شخصی كه بنده خيلي بهش بها داده بودم باعث اتفاق‌هایي شد كه من مدتي كارم فقط دادگاه رفتن و جواب دادن به خاطر چک‌هایی بود كه جعل‌شده بود و يك سال و نيم جهانم از دست رفت.

وی در پایان در پاسخ به این سؤال که چه اتفاقی باید رخ دهد که لباس مشكي را از تنت بیرون بیاوری ، گفت: شايد در طول زندگی دو بار اين اتفاق بي افتد و آن‌هم روز جشن عروسي دو تا دخترانم است.

صادقی در واکنش به پیشنهاد آرش ظلی پور درباره فروش پیراهن مشکی خود به نفع زلزله‌زدگان و پوشیدن پیراهن سفید گفت: هميشه گفته‌ام، مردم را دوست دارم ولي یک‌وقت‌هایی هم بايد ثابت كنم اگر قرار بر این است که فروش پیراهن مشکی من براي مردم مظلوم كرمانشاه هزينه شود، من پيراهنم را می‌دهم و سفيد می‌پوشم.


منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه