ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۱:۳۶ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۶
با سروده‌هایی از سعدی، عارف قزوینی و ابتهاج

حسین علیشاپور آلبوم «سرو بالا» را منتشر کرد

آلبوم موسیقی «سرو بالا» به خوانندگی «حسین علیشاپور» و آهنگسازی «محمد عشقی» از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری «پرده هنر موسیقی»، راهی بازار موسیقی کشور شد.

حسین علیشاپور آلبوم «سرو بالا» را منتشر کردبه گزارش ریتم نو آلبوم «سرو بالا» اثری به خوانندگی حسین علیشاپور و آهنگسازی محمد عشقی است که در قالب 10 قطعه «مقدمه بیات ترک»، «ساز و آواز در آمد، جامه‌دران»، «چهارمضراب پروانه وش»، «ساز و آواز»، «تصنیف»، «تصنیف سرو بالا»، «ساز و آواز»، «ضربی افشاری»، «آواز عراق» و «تصنیف قدیمی» به اجرا درآمده و در سبک کلاسیک ایرانی است که قطعات آن بر سروده‌هایی از سعدی، عارف قزوینی و هوشنگ ابتهاج و در مایه‌های «بیات ترک» و «افشاری» ساخته‌وپرداخته شده و از طریق ریتمو در دسترس است، همچنین محمد عشقی، آزاد میرزاپور، حمید خوانساری و میثم ملکی ازجمله نوازندگانی هستند که در این اثر، آواز علیشاپور را همراهی کرده‌اند.

حسین علیشاپور از خوانندگان با تجربه موسیقی ایرانی است که سابقه کنسرت با هنرمندانی چون کیهان کلهر، مسعود شعاری و حمید متبسم را در پرونده‌ی کاری خود دارد. آلبوم‌های زیادی ازجمله «خیام و مینی مال»، «کهن نوای نو» و «صدایی نیست»، پیش‌ازاین با صدای این خواننده به انتشار رسیده است.

شایان‌ذکر است که آلبوم موسیقی «سرو بالا» به خوانندگی حسین علیشاپور و آهنگسازی محمد عشقی، توسط «پرده هنر موسیقی» منتشرشده است و علاقه‌مندان می‌توانند نسخه فیزیکی و اصلی آن را، از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه و یا از طریق «ریتمو ritmo.ir» به‌صورت آنلاین و قانونی، خریداری کنند.


منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه