ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۱:۵۱ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۶

آلبوم «درنادئون» رونمایی و منتشر می‌شود

جشن رونمایی آلبوم "درنادئون" كه دو نوازی آكاردئون، ویولن به آهنگسازي و اجراي مهرداد مهدی و آسو كهزادی است، روز چهارشنبه ٢٩ شهریورماه سال جاری در گالری ايرانشهر برگزار می‌شود.

آلبوم «درنادئون» رونمایی و منتشر می‌شودبه گزارش ریتم نو اين مراسم كه شامل اجرای دو نوازی توسط مهرداد مهدی و آسو كهزادی و مراسم امضا آلبوم است از ساعت ١٨ تا ٢١ پذيراي مخاطبان و هنرمندان گرامي خواهد بود و حضور برای عموم آزاد است.

مهرداد مهدی پیانیست، آهنگساز، تنظیم‌کننده و نوازنده آثار پیاتزولا در ایران است. وی سطح پیشرفته‌ی نوازندگی آکاردئون را در ارمنستان نزد گئورک گاسپاریان فراگرفته است. ساخت موسیقی برای چندین تئاتر و چند برنامه تلویزیونی از دیگر تجربیات اوست. همچنین مهدی با تجربه هزاران ساعت اجرا در فضای شهر، یکی از پیشگامان موسیقی شهری و اجرای خیابانی در تهران است.

همچنین آسو کهزادی، آهنگساز و نوازنده ویولن، لیسانس موسیقی از دانشگاه سوره تهران، فوق‌لیسانس آهنگسازی از دانشگاه هنر و فوق‌لیسانس موسیقی الکترونیک از کنسرواتوار سلطنتی لاهه، هلند است. قطعات وی در ایران، هلند، اسپانیا و آلمان اجراشده و در زمینه‌ی آهنگسازی برای تئاتر، فیلم، انیمیشن و نمایشگاه‌های عکس و نقاشی تجربیات متعددی داشته است.

گالری ايرانشهر واقع در خيابان کریم‌خان زند، خيابان شهيد عضدي (آبان جنوبي)، خيابان سپند، پلاك 69/1است.


منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه