ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۶۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۷ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۶
حاشیه های یک اجرا در فضای باز

کاوه آفاق در برج میلاد روی صحنه رفت

شامگاه بیست و پنجم شهریورماه کاوه آفاق سومین کنسرت رسمی خود را در فضای باز برج میلاد برگزار کرد.

کاوه آفاق در برج میلاد روی صحنه رفتبه گزارش خبرنگار ریتم نو پیش‌ازاین، آفاق مرداد سال گذشته در سالن همایش‌های برج میلاد و اردیبهشت 96 در نمایشگاه بین‌المللی تهران به روی صحنه رفته بود.

پس از 40 دقیقه تأخیر و نمایش تمرین گروه و شمارش معکوس کاوه آفاق با قطعه "فلوکستین" کنسرت را آغاز کرد و بعدازآن قطعات "حس" و "بیگانه" از آلبوم با قرص‌ها می‌رقصد اجرا شد.

کاوه آفاق در برج میلاد روی صحنه رفت

آهنگ خواب بازی، بدرود، اتاق آبی، عبور نو انتخاب‌های بعدی این اجرا بودند و بعد از اجرای "کلنجار" نوبت به "شال" رسید که این قطعه با همراهی مردم اجرا شد.

"ماسک" و "عطر تو" از نخستین آلبوم رسمی این خواننده قطعات بعدی اجرایی این کنسرت بودند و بعدازآن تک آهنگ‌های "پرانتز" ، "همهمه" و "حق" اجرا شد.

قطعه‌های "شال" و "پرانتز" با نوازندگی گیتار کاوه آفاق دوباره به اجرا درآمد و کنسرت به پایان رسید.

کاوه آفاق در برج میلاد روی صحنه رفت

*حواشی:

*لازم به ذکر به دلیل صدای نامطلوب و دور بودن صندلی از استیج و دید کم تعدادی از مردم در اواسط کنسرت، فضای باز را ترک کردند که رفت‌وآمدها باعث شد بی‌نظمی در برنامه ایجاد شود.

*به دلیل کمبود زمان و درخواست بالای مردم قطعه "دل" اجرا نشد و کاوه آفاق از مردم درخواست کرد که این آهنگ را در ماشین‌هایشان گوش دهند.

*کاوه آفاق هنگام معرفی سوگل طهماسبی گفت که این بازیگر در سریال شهرزاد که این روزها خوش درخشیده نقش‌آفرینی کرده که با تذکر این بانوی بازیگر این هنرمند در سریال کیمیا به ایفای نقش پرداخته است.

*حامد کمیلی و سارا بهرمی و سوگل طهماسبی از بازیگران کشورمان از میهمان‌های سانس دوم این کنسرت بودند. 

اعضای ارکستر را پیام زمانی (درامز) ، آندره خاچیکیان (گیتار الکتریک) ، شهاب آفاقی (گیتار آکوستیک) ، مهرداد حامدی (گیتاربیس) ، آرمان تبریزیان (بک وکال) ، یزدان آهی (تار) ، سارا سقایی (فلوت) به رهبری آرمان مهربان و نوازندگی کیبورد تشکیل می‌دادند.

نویسنده : محمد حسین خسروی فر
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
انتشار یافته: ۱
Payam
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۹
دوست عزیز خبرنگار نقل قول درست از یک نفر از یک خبرنگار حرفه ای انتظار میرود که همون جمله ها رو منتقل کنه.اصلا این جمله که دل رو توی ماشینهاتون گوش کنید زده نشد از طرف آقای آفاق.بلکه گفتند ما بیرون براتون اجرا میکنیم این رو.فیلمش هم‌ موجود است.لطفا برداشت شخصی خودتون رو منتشر نکنید.سپاس
تقویم هنری ادامه