ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۶۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۳ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۶

خالق رویاهای 12ساله مهدی جهانی در سالن ایرانیان

مهدی جهانی 25 شهریورماه سال جاری در سالن همایش‌های ایرانیان روی صحنه رفت تا نخستین اجرایش در این سالن را رقم بزند.

خالق رویاهای 12ساله مهدی جهانی در سالن ایرانیانبه گزارش ریتم نو جهانی در این کنسرت با قطعه «عشقت که باشه» روی صحنه آمد و در ادامه قطعاتی چون؛ یادگاری، آروم آروم، عادت کردم، بی تو، منو رها کن، دیوونه، چقدر تنهام و ... را به اجرا درآورد.

مهدی جهانی در ابتدای این کنسرت بیان کرد: «سال‌های زیادی در حدود 12 سال را با این تصویر در ذهنم کارکردم و همیشه به این فکر می‌کردم که روزی در مقابل شما به اجرای زنده بپردازم و این تصویر که در این لحظه رو به روی من است، سال‌ها با من زندگی کرده و حالا در واقعیت آن را می‌بینم. خالق آن رؤیاهای دوازده‌ساله برای من شما بودید. شمایی که در همین زمان کوتاه نشان دادید که چقدر دوست‌داشتنی هستید و من واقعاً از این‌همه ابراز لطف و محبت متحیرم. امشب همه باهم شبی ویژه و خاص را تجربه خواهیم کرد.»

این خواننده با معرفی «بهداد سلیمی» از مهمانان ویژه‌اش در سالن کنسرت، گفت: «آدم‌های خیلی کمی هستند که می‌توانند قهرمان جهان شوند. یکی از آن‌ها امشب اینجاست و می‌خواهم همه سالن به احترامش دست بزنند که افتخار هر ایران و ایرانی ست. امیدوارم موفقیت‌های بزرگ‌تری در کمین بهداد عزیز باشد. امشب برای اینکه به او انرژی بدهیم، قطعاً بهترین اجرا را سعی داریم برگزار کنیم.»

جهانی همچنین دیگر مهمان اجرایش امید معلم را معرفی و او را تنها یادگار علی معلم و تهیه‌کننده نخستین آلبوم خود عنوان کرد.

کنسرت 25 شهریورماه مهدی جهانی به همت موسسه «آوای دوران» در سالن همایش‌های ایرانیان برگزار شد.


عکس: غزاله باقرلو
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه