ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۶۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۵ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۶
با افتتاح سالن همایش‌های ایرانیان

فرزاد فرزین "عاشقانه" خواند/ شانزلیزه زمستان امسال منتشر می‌شود

فرزاد فرزین در ادامه تور کنسرت‌های "عاشقانه"، نخستین کنسرتِ رسمی سالن همایش‌های ایرانیان را طی دو سانس متوالی برگزار کرد.

فرزاد فرزین به گزارش خبرنگار ریتم نو در قسمت نخست برنامه فرزاد فرزین و گروهش پس از یک دقیقه شمارش معکوس روی سن آمدند و قطعه "تابستونه" را اجرا کردند. در هنگام اجرای این قطعه فرزاد فرزین بار دیگر از تکنولوژی "تیری دی مَپینگ" استفاده کرد تا با کمک نورپردازی داخل سالن، حس راه رفتن و نشستن روی هوا را به مخاطبان القا کند.

وی سپس قطعه‌های "عاشقت شدم" از آلبوم شش، "برگرد" از آلبوم شخصی، "آره آره" از آلبوم شش، "اقیانوس" از سریال عاشقانه و "ای وای" از آلبوم شخصی را اجرا کرد. قبل از اجرای قطعه "اقیانوس" فرزاد فرزین لحظاتی راجع به نقش خود در سریال عاشقانه صحبت کرد.

سپس نماهنگی از سریال عاشقانه با صدای فرزاد فرزین و فریدون آسرایی پخش شد و بعدازآن اعضای گروه شوک، قطعه‌ای ترکیبی و بدون کلام را اجرا کردند.

در قسمت دوم برنامه، فرزاد فرزین با پوششی متفاوت درصحنه ظاهر شد و به همراه گروهش به اجرای قطعات "نگاه تو"، "دیوونه"، "عاشقانه"، "با تو" از آلبوم شلیک، "خدا منو ببین" و تیتراژ برنامه عسل ۱۳۹۲ با شعری از روزبه بمانی و تنظیم مهران خلیلی، "احساس من" از آلبوم شانس و "شش" پرداختند.

در این قسمت، قطعه "اقیانوس" از سریال عاشقانه که به دلیل نقص صدا در بخش اول اجرای آن ناتمام مانده بود، به درخواست مخاطبان دوباره اجرا شد.

او همچنین از آماده‌سازی برخی قطعات آلبوم "شانزلیزه" به همراه ویدیو بعد از ایام محرم و صفر و ارائه آلبوم کامل تا زمستان امسال خبر داد.

فرزاد فرزین قبل از اجرای چهار قطعه پایانی از مسئولان دفتر موسیقی، اداره اماکن، وزارت ورزش و جوانان، شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی و مسئولان سالن همایش ایرانیان تشکر کرد.

محمدعلی شاکر(کیبورد)، احمد امین پور(پرکاشن)، مهرداد معافی(گیتار اسپانیش و الکتریک گیتار)، هومن صلاحی(گیتار باس)، سینا پرتوی(درامز)، جمال چلبیانی(ویولن)، یاشار خسروی(ساکسیفون)، مهران خلیلی(رهبر ارکستر، نوازنده گیتار)، امیر میلاد نیک زاد(صدابردار)، حمیدرضا امینی(عکاس)، علی ثابت(مدیر برنامه‌های گروه) و کیوان ملکوتی(کارگردان کنسرت‌های تهران) اعضای گروه را تشکیل می‌دادند.

کنسرت "عاشقانه‌ها" روزهای ۲۳ و ۲۴ شهریورماه سال جاری در سالن همایش ایرانیان طی دو سانس‌ برگزار‌ شد.

لازم به ذکر است سالن «همایش‌های ایرانیان» جدیدترین سالن کنسرت در تهران با شعار «تحولی نو در اجراهای زنده و صحنه‌ای» و با ظرفیت صندلی ۲۰۰۰ نفر، سوییت مخصوص خواننده، اتاق پاویون و جایگاه CIP، جایگاه VIP و VVIP، پیشرفته‌ترین تجهیزات صدابرداری نورپردازی و تصویر، جایگاه ویژه خبرنگاران، پارکینگ اختصاصی به ظرفیت ۱۰۰۰ خودرو و دارای دسترسی آسان است و نخستین سالن باقابلیت انتخاب تم رنگ دیوار‌هاست.


نویسنده : سارا طاهری | عکس: دلارام غفرانی
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه