ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۶۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۹ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۶

ضیافت باشکوه «شهاب مظفری» و هوادارانش در تهران

تازه‌ترین کنسرت شهاب مظفری خواننده موسیقی پاپ کشورمان شامگاه پنجشنبه 23 شهریورماه و در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد و این خواننده آخرین اجرای تابستانه خود را با استقبال پرشور دوستدارانش در پایتخت روی صحنه برد.

ضیافت باشکوه «شهاب مظفری» و هوادارانش در تهرانبه گزارش خبرنگار ریتم نو شهاب مظفری که از اوایل تابستان امسال کنسرت‌های خود را به‌دفعات در تهران و شهرهای مختلف کشور برگزار کرده، آخرین اجرای خود پیش از ایام سوگواری محرم و صفر را شامگاه گذشته و در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار کرد تا به یکی از پرکارترین خوانندگان موسیقی پاپ در عرصه اجرای زنده تبدیل شود.

این کنسرت به همت موسسه فرهنگی هنری «آراد» به مدیریت و تهیه‌کنندگی «سعید سال افزون» و «میلاد ماهان راد» برگزار شد.

قطعه ریتمیک «قسم» نخستین انتخاب این اجرا بود و شهاب مظفری همانند کنسرت گذشته خود برای اجرای این قطعه از میان هواداران در ردیف نخست عبور کرد و به روی استیج رفت.

ضیافت باشکوه «شهاب مظفری» و هوادارانش در تهران

پس از اجرای این قطعه، شهاب مظفری به هواداران خوشامد گفت و سپس بلافاصله قطعه «منو ترکم نکن» را اجرا کرد.

مظفری در ادامه قطعات تمومش کن، معذرت، میگن که عوض شدی، تلخ، عکس قدیمی، تو بخند، تو رو خواب دیدم، همش سی سالمه، جدایی، آی و حس عمیق را اجرا کرد و شبی به‌یادماندنی را برای هوادارانش رقم زد.

ضیافت باشکوه «شهاب مظفری» و هوادارانش در تهران

میلاد ماهان راد و سعید سال افزون (مدیریت موسسه آراد و تهیه‌کننده کنسرت)، امیرعباس گلاب، دانیال عبادی، سید میثم سید حسینی و مجید فلاح ازجمله مهمانان سانس اول این کنسرت بودند.

مهدی فردی (رهبر ارکستر و نوازنده کیبورد)، امید فرهودنیا (گیتار باس)، علیرضا ثنایی (گیتار الکتریک و اسپانیش)، رضا معرف (پرکاشن)، نوید چراغی (پرکاشن و کاخن)، امین قومی نژاد (درامز)، کسری خدیور (ویولن و کمانچه) و مجید قدیانی (کیبورد) اعضای ارکستر شهاب مظفری را تشکیل دادند.

ضیافت باشکوه «شهاب مظفری» و هوادارانش در تهران

در هنگام اجرای قطعات قسم، معذرت، میگن که عوض شدی و عکس قدیمی موزیک ویدئو این قطعات برای هواداران پخش شد. و مظفری برای اجرای قطعه تو بخند، از هواداران درخواست کرد تا با روشن کردن نور تلفن‌های همراه خود سالن را ستاره بارون کنند.

در اواخر کنسرت، شهاب مظفری قسمتی از یک قطعه منتشرنشده خود را با همراهی پیانو مهدی فردی اجرا کرد و سپس بلافاصله قسمتی از ترانه «آی» نیز با همراهی این نوازنده اجرا شد.

اجرای مجدد قطعه «قسم» حسن ختام این کنسرت بود و مظفری در پایان کنسرت نیز از میان هواداران در ردیف نخست عبور و سالن را ترک کرد.

نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی
منبع: ریتم نو
برچسب ها: کنسرت شهاب مظفری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه