ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۶۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۲ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۶

آیین رونمایی آلبوم باغ جنون برگزار شد

عصر روز 5 شنبه 23 شهریورماه دومین آلبوم رضا آریایی به نام باغ جنون در فرهنگسرای ارسباران رونمایی شد.

آیین رونمایی آلبوم باغ جنون برگزار شد
به گزارش خبرنگار ریتم نو این برنامه طبق روال همیشه با 30 دقیقه تأخیر و با حضور قادر طراوت پور به‌عنوان مجری روی سن آغاز شد.
پس از پخش کلیپی از آلبوم، پیام سوری صدابردار و ناظر ضبط آلبوم در مورد روند تهیه این اثر و راه‌یابی آن به جشنواره فجر دقایقی سخن گفت.
با دعوت مجری برنامه؛ استاد محمدعلی بهمنی ترانه‌سرا یکی از قطعات به روی صحنه آمد و از روند تولید این قطعه ابراز رضایت کرد و در ادامه صحبت‌های خود گفت که آهنگسازی قطعه "شناخت" او را شگفت‌زده کرده است.
آیین رونمایی آلبوم باغ جنون برگزار شد
بابک صحرایی ترانه‌سرای کشورمان در مورد ترانه قطعات که نقش اساسی در بهتر دیده شدن اثر دارد سخن گفت و از آشنایی‌اش با رضا آریایی که در کارگاه ترانه خود این ترانه‌سرا بوده صحبت و از علم و دانش این خواننده جوان تعریف و تمجید کرد.
در ادامه برنامه رودابه باقری غزل‌سرای نیشابوری و همشهری رضا آریایی غزلی از شهر نیشابور برای حضار خواند و بنیامین سربندی بازیگر و کارگردان در مورد همکاری با این خواننده دقایقی به صحبت پرداخت.
با دعوت مجری برنامه نوبت به رضا آریایی رسید که به روی سن بیاید و در مورد آلبوم صحبت کند. این خواننده از مهدی کاظمی مدیر برنامه خود ، بنیامین سربندی مشاور هنری آلبوم ، عسل گودرزی مدیر اجرایی آلبوم ، پیام سوری و عکاسان پروژه تشکر کرد.
آیین رونمایی آلبوم باغ جنون برگزار شد
رضا آریایی سه قطعه از آلبوم را به‌صورت پلی بک اجرا کرد و قطعه‌ی دیگری با همراهی و نوازندگی پیانو پیام سوری اجرا شد و در آخر برنامه، با حضور استاد محمدعلی بهمنی و بابک صحرایی آلبوم رونمایی شد.
آیین رونمایی آلبوم باغ جنون برگزار شد
دومین اثر رضا آریایی بعد از آلبوم "خط پا" 13 قطعه دارد که افراد بسیار بزرگی در این اثر هنری حضور دارند که اهورا ایمان ، روزبه بمانی ، عباس محمدی ،محمدعلی بهمنی ، فاضل نظری ، بابک صحرایی ، رودابه باقری و مرحومه فروغ فرخزاد ترانه سروده‌اند. تورج شعبانخانی ، علیرضا افکاری ، ناصر چشم آذر و رضا آریایی آهنگسازی کرده‌اند و در بخش تنظیم حسین سالاری مقدم ، هومن نامداری ، آرمان موسی پور ، فرشاد حسامی ، محمدرضا چراغعلی ، پیمان خازنی ، ناصر چشم آذر ، پیام سوری ، اتابک سهیلی ، فرید سعادتمند با رضا آریایی همکاری داشته‌اند.
اِین آلبوم به همت موسسه فرهنگی و هنری نوخسروانی باربد به مدیریت رضا اسفندیاری و تهیه کنندگی رضا آریایی منتشرشده است که قادر طراوت پور در بخش مشاور ادبی و بنیامین سربندی در بخش مشاور هنری با این خواننده همکاری کرده‌اند.


نویسنده : محمد حسین خسروی فر | عکس: عرفان زاده سلطان
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه