ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۰۸:۵۵ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۶

آلبوم «حرف بزن» منتشر می‌شود/ پیش‌فروش تازه‌ترین اثر میلاد درخشانی

آلبوم موسیقی «حرف بزن» تازه‌ترین اثر از میلاد درخشانی آماده انتشار و پیش‌فروش این آلبوم از طریق «بیپ تونز» آغازشده است.

آلبوم «حرف بزن» منتشر می‌شود/ پیش‌فروش تازه‌ترین اثر میلاد درخشانیبه گزارش ریتم نو بعد از موفقیت «اشارات نظر»، هنردوستان زیادی منتظر این آلبوم بودند و بالاخره زمان پایان این انتظارها از راه رسیده و پیش‌فروش آلبوم جدید «میلاد درخشانی» بانام «حرف بزن» از طریق بیپ تونز آغازشده است، «حرف بزن» اثر تازه‌ای از آهنگساز، نوازنده و خواننده جوان موسیقی کشورمان، میلاد درخشانی است که مشتمل بر 10 قطعه است و تنها اولین آهنگ آن بانام «بی‌وقفه»، به‌تازگی منتشرشده بود که خبر و نوید یک آلبوم موفق را داد.

امیرحسین طباطبایی به‌عنوان تهیه‌کننده و علیرضا نبئی به‌عنوان مدیر هنری در این پروژه در کنار میلاد درخشانی بوده‌اند. درخشانی در آلبوم جدید خود همانند گذشته آهنگسازی کار را بر عهده داشته و تنظیم‌ها را نیز خود وی انجام داده و به همین خاطر می‌توان از این آلبوم انتظار یک موسیقی یکدست و منسجم را داشت.

قطعات اجراشده در این اثر، «بی‌وقفه»، «ببند چشمت را»، «خسته‌ام»، «باده کم‌کم»، «غم»، «قصه»، «حرف بزن»، «به هیچ سو»، «یک‌دم» و «عمر» نام‌گرفته‌اند و نام شاعرانی همچون خیام، اخوان ثالث، حسین منزوی، محمدعلی بهمنی، سهیل حسینی و مهدی نمازی در میان شاعران کار دیده می‌شود. همچنین پدرام درخشانی، پاشا هنجنی، رضا تاجبخش، دارا دارایی، اشکان آبرون، نیما حمیدی، علی جعفری پویان، نیما رمضان و ژوبین کلهر به‌عنوان نوازنده با میلاد درخشانی در تولید این مجموعه همکاری کرده‌اند.

شایان‌ذکر است که این اثر توسط «نشر جوان» وارد بازار موسیقی خواهد شد و هم‌اکنون، نسخه دیجیتال آن در سایت « بیپ تونز beeptunes.com» قابل پیش‌خرید است.


منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه