ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۰۸:۴۴ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۶

انتشار آثاری از بزرگان موسیقی ایران در آلبوم «سنگ و سبو»

آلبوم موسیقی «سنگ و سبو» با آواز مسعود کهریزی و تنظیم بابک شهرکی، از سوی مرکز موسیقی «حوزه هنری» منتشر شد. این در حالی است که همزمان با نشر اثر، می‌توان آن را به‌صورت قانونی و آنلاین از سایت «ریتمو» خریداری کرد.

انتشار آثاری از بزرگان موسیقی ایران در آلبوم «سنگ و سبو»به گزارش ریتم نو «سنگ و سبو»، از تازه‌ترین تولیدات مرکز موسیقی حوزه هنری است که شامل 8 قطعه موسیقی از آثار بزرگانی چون همایون خرم، حبیب الله بدیعی، جواد لشگری و جهانبخش پازوکی با تنظیم تازه‌ای از بابک شهرکی و صدای مسعود کهریزی به اجرا درآمده و از طریق ریتمو در دسترس مخاطبان است.

این آلبوم از 6 قطعه موسیقی ارکسترال با ترانه‌های رهی معیری، سیمین بهبهانی، مهدخت مخبر، جهانبخش پازوکی، تورج نگهبان و دو قطعه آوازی از اشعار حافظ و هما میر‌افشار تشکیل‌شده که «دیار بی‌قراران»، «آواز اصفهان»، «درد آشنایان-نهفته»، «بخوان ز نگاهم»، «نگاه خموش»، «غوغای هستی»، «آواز ابوعطا» و «شادی فردا» مجموع این قطعات هستند. ناگفته نماند در این اثر سعید رودباری (تنبک)، بابک شهرکی (ویولن، پیانو) و امیرحسین رضا (تار)، آواز کهریزی را همراهی کرده و قطعات را به اجرا درآورده‌اند.

مسعود کهریزی، خواننده «سنگ و سبو» درباره این آلبوم گفت: «آلبوم «سنگ و سبو» تلفیق اصالت و سلیقه مردم است و در آن عاطفه و احساس بسیار پررنگ شده است. با توجه به آهنگسازی آثار، تنظیم بدیع و نوازندگان مطرح این آلبوم می‌توانیم بگوییم که در این آلبوم حاکمیت احساس در ملودی ناب و ترانه را، بر صداهای شلوغ و پرهیاهو شاهد هستیم.»

شایان‌ذکر است که آلبوم «سنگ و سبو» از سوی حوزه هنری منتشرشده و علاقه‌مندان می‌توانند این اثر را از مراکز معتبر بازار موسیقی و یا به‌صورت آنلاین و قانونی از طریق سایت «ریتمو Ritmo.ir» خریداری نمایند.


منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه