ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۳:۲۴ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۶

قطعه «بگو دوست دارم» با صدای اشکان ملک زاده منتشر شد

قطعه «بگو دوست دارم» به آهنگسازی و با صدای اشکان ملک زاده و به تهیه‌کنندگی صدرالدین حسین‌خانی مدیر شرکت موسیقی ایران گام منتشر شد.

قطعه «بگو دوست دارم» با صدای اشکان ملک زاده منتشر شدبه گزارش ریتم نو قطعه بگو دوست دارم به آهنگسازی، تنظیم‌ و با صدای اشکان ملک زاده، میکس و مسترینگ معراج میرزایی، با ترانه آرش طاقتی و اشکان ملک زاده و به تهیه‌کنندگی صدرالدین حسین‌خانی مدیر شرکت موسیقی ایران گام با مجوز رسمی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ بعد از گذشت دو سال از اجرای آخرین آهنگ به این سبک، منتشر شد و در اختیار علاقه‌مندان به موسیقی قرار گرفت.

اشکان ملک زاده دوره آواز کلاسیک را از سال 1376 به مدت سه سال زیر نظر استاد «محمد نوری» به اتمام رساند و در فاصله سال‌های 1389 تا 1390 سبکی را ابداع کرد که تلفیقی از آوازهای کلاسیک، سنتی، پاپ و راک بود که درنهایت قطعه دوستت دارم را به همین شیوه در خردادماه سال 1394 در وب‌سایت‌های موسیقی کشور منتشر کرد که مورد استقبال علاقه‌مندان به موسیقی قرار گرفت و درواقع، قطعه بگو دوست دارم بر همان سبک موسیقایی آهنگسازی شده و در اختیار علاقه‌مندان به موسیقی قرارگرفته است.

ملک‌زاده تنظیم تیتراژهای تلویزیونی همچون؛ «کافه سؤال» شبکه دو، برنامه «ساعت 25» در شبکه 5 و ... را در کارنامه کاری خود دارد و در این دو سال اخیر، بیشتر وقت خود را به آهنگسازی و تنظیم قطعات جدید از ساخته‌های خود اختصاص داده است که در آینده نزدیک تعدادی از آن‌ها به‌صورت تک آهنگ و تعداد دیگر نیز در قالب آلبومی به تهیه‌کنندگی صدرالدین حسین‌خانی مدیر شرکت موسیقی «ایران گام» منتشر خواهد شد.

در ادامه می‌توانید این قطعه را از اینجا بشنوید و دانلود کنید.
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه