ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۶۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۸ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۶
این اجرا برای یک شب دیگر تمدید شد؛

بلیت‌های کنسرت مهدی جهانی در ۱۵دقیقه به اتمام رسید

بلیت‌های نخستین کنسرت رسمی مهدی جهانی خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان در کمتر از 45 دقیقه به پایان رسید.

بلیت‌های کنسرت مهدی جهانی در کمتر از 45 دقیقه به اتمام رسیدبه گزارش خبرنگار ریتم نو نخستین کنسرت رسمی مهدی جهانی خواننده موسیقی پاپ کشورمان در حالی در تاریخ 18 شهریورماه و در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود که تمامی بلیت‌های اجرای زنده این خواننده تنها ۱۵ دقیقه پس از بازشدن سامانه فروش به اتمام رسید و این خواننده و هوادارانش رکورد فوق‌العاده‌ای را به ثبت رساندند و با توجه به فروش سریع بلیت‌ها، این کنسرت برای یک شب دیگر تمدید شد.

این خواننده که هم‌اکنون در تدارک تولید نخستین آلبوم رسمی خود است، قرار است در این کنسرت تمامی قطعات منتشرشده خود از جمله عاشق شدم، زیباتر از تو، یادگاری و... را اجرا کند.همچنین قطعه «سرمست» با ترانه، آهنگسازی و تنظیم خودش و میکس و مسترینگ رضا پوررضوی، تازه‌ترین اثر این هنرمند است که قرار است در این کنسرت برای اولین بار اجرا شود.

مهدی جهانی دقایقی پیش با گذاشتن ویدئویی در صفحه شخصی خود ضمن تشکر از هواداران، گفت: «تمام تلاشمان را می‌کنیم تا این کنسرت را برای یک‌شب دیگر تمدید کنیم.»

گفتنی است؛ نخستین کنسرت رسمی مهدی جهانی در تاریخ 18 شهریورماه و در دو سانس (ساعت 19 و22) به همت موسسه «آوای دوران» به مدیریت سرکار خانم کاویانی و تهیه‌کنندگی «رسول ترابی» در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

همچنین این کنسرت در تاریخ 19 شهریور ماه تمدید شد

نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی
منبع: ریتم نو
برچسب ها: کنسرت مهدی جهانی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه