ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۶۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۲ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۶
18 شهریورماه و در سالن میلاد نمایشگاه؛

نخستین کنسرت رسمی مهدی جهانی برگزار می‌شود

نخستین کنسرت رسمی مهدی جهانی خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان در تاریخ 18 شهریورماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

نخستین کنسرت رسمی مهدی جهانی برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار ریتم نو مهدی جهانی که در سال‌های اخیر با انتشار تک آهنگ‌هایی موفق به همراه علی شمس توانست نظر مخاطبان موسیقی را به خودش جلب کند، سرانجام نخستین کنسرت رسمی خود را در تاریخ 18 شهریورماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد کرد تا وی نیز جزو خوانندگانی محسوب شود که بدون انتشار آلبوم به روی صحنه می‌رود.

جهانی در این کنسرت قرار است تمام قطعات منتشرشده خود ازجمله عاشق شدم، زیباتر از تو، یادگاری و... را برای دوستدارانش اجرا کند.همچنین قطعه «سرمست» با ترانه، آهنگسازی و تنظیم خودش و میکس و مسترینگ رضا پوررضوی، تازه‌ترین اثر این هنرمند است که قرار است برای اولین بار در این کنسرت اجرا شود.

این خواننده جوان دقایقی پیش با تائید این خبر در صفحه شخصی خود نوشت: «به لطف خدا، دعاهای مادرم و تلاش‌های بسیار دوستان و برادران عزیزم، 18 شهریورماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران از نزدیک می بینمتون و بعد از این همه سکوت، دست پر برگشتیم.چه حس خوبیه هم صدا شدن با شما رفقا.»

گفتنی است؛ نخستین کنسرت مهدی جهانی در تاریخ 18 شهریورماه و به همت موسسه «آوای دوران» به مدیریت سرکار خانم کاویانی و تهیه‌کنندگی «رسول ترابی» در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند از ساعت 14 روز دوشنبه 6 شهریورماه به سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com مراجعه نمایند.


منبع: ریتم نو
برچسب ها: مهدی جهانی کنسرت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه