ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۶۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۸ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۶
پس از موفقیت قطعه دروغ زیبا عنوان شد:

جاوید: یاشار آج سلیقه موسیقایی من را می‌داند

جاوید خواننده موسیقی پاپ کشورمان تازه‌ترین اثر خود را بانام دروغ زیبا با همکاری یاشار آج و با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر کرد که در ساعت‌های نخست انتشار با استقبال چشمگیری روبه‌رو شد.

جاوید: یاشار آج سلیقه موسیقایی من را می‌داند

جاوید در گفتگو با ریتم نو درباره این اتفاق موسیقایی که با حضور یاشار آج رخ‌داده است عنوان کرد: ترانه دروغ زیبا هم سروده یاشار است و ازآنجاکه باهم دوست هستیم بیشتر قطعات من ساخته او است. هنرمند بااستعدادی است و سلیقه موسیقی من را می‌داند. نتیجه همکاری من با او چیزی می‌شود که می‌خواهم و از این همکاری راضی هستم.

وی با اشاره به این نکته که تصمیم دارد با چهره‌های سرشناس حوزه موسیقی همکاری کند گفت: با شهاب اکبری هم همکاری داشته‌ام و قطعه‌ای بانام می‌ترسم که پیش‌تر منتشرشده حاصل همکاری ما باهم است و چند اثر دیگر هم داریم. شهاب هنرمندی است باتجربه و رابطه ما به فعالیت موسیقایی خلاصه نمی‌شود بلکه رابطه دوستانه بین ما وجود دارد. با علی بحرینی، مهرزاد امیرخانی، ترانه مکرم و حمیدرضا نصراللهی ترانه‌سراهایی هستند که با آن‌ها کارکرده‌ام. خوشحالم در تیم تولید آثارم نوازنده‌های بزرگی مثل پیام طونی، مجتبی تقی پور و نیما رمضان حضورداشته‌اند. 
جاوید در انتهای صحبت‌های خود عنوان کرد: بااینکه چند آهنگ آماده دارم، در حال تولید چند قطعه دیگر به‌صورت موازی هستم که هرکدام در زمان مشخص خود منتشر خواهند شد. طبق برنامه‌ریزی‌هایی که کرده‌ام اواخر پاییز مراحل تولید آلبومم را شروع خواهم کرد.

برچسب ها: جاوید دروغ زیبا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه