ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۵:۳۶ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۶

کنسرت گروه کلون برگزار شد

کنسرت گروه کلون، شبانگاه 20 مردادماه سال جاری در سالن خلیج‌فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.

کنسرت گروه کلون برگزار شدبه گزارش خبرنگار ریتم نو در کنسرت مردادماه گروه کلون قطعه تو را نمیشناسمت" در خصوص فردی که با خود غریبه بوده و مدام غر زده و شاکی است اجرا شد. در ادامه قطعه"ره گذر" و " حال من" که آهنگساز و شاعر آن "نوید زمردی" است نواخته شد.

قطعه بعدی که به دلیل شباهت استایل موسیقی آن به موسیقی فرهاد مهراد به وی تقدیم شده است اجرا شد.

سپس قطعه "کوچه‌ها" که به‌عنوان سورپرایز این گروه برای هوادارانش بود آکاردئون جایگزین پیانو شده و قطعه با صدای سوت علی انوری آغاز شد.

و درنهایت قطعات "تنهایی" و "آهِ زمین" نواخته شد.

در این کنسرت افرادی همچون بهنام ابوالقاسم،استاد حمیدرضا دیبازر، استاد حسین مهرانی، بهرام و احسان عظیمی دو برادر متخصص انیمیشن، بهزاد خداویسی از چهره‌های صداوسیما، مسعود سپهر گرافیست، میلاد درخشانی، میلاد عمرانلو، روزبه اسفندارمز، سحر محمدی از خوانندگان موسیقی سنتی، علی شوکت، سروش بی غش دل و مجید سرحدی گیتاریست حضور داشتند.

در این کنسرت، نوید زمردی آهنگساز و نوازنده گیتار، شهاب شرفی خواننده و شاعر، بهتاش ابوالقاسم نوازنده درامز، فراز عقیلی نوازنده پیانو‌ و آکاردئون و علی شقاقی نوازنده گیتار بیس را به‌عنوان اعضای اصلی گروه و از علی انوری به اجرا پرداختند.

در پایان، شهاب شرفی از دوستان همیشه حاضر مانند سعید رضایت، امیرحسین الله دادی، مریم ارونقی، نیما زمردی و ستاره سپهر تشکر کرد.


نویسنده : صبا شکوهمند
منبع: ریتم نو
برچسب ها: گروه کلون کنسرت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه