ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۰:۰۶ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۶
در تاریخ‌های 16 و 17 مرداد و در مرکز همایش‌های برج میلاد؛

کنسرت تابستانه علی زندوکیلی برگزار شد

تازه‌ترین کنسرت علی زندوکیلی خواننده مطرح موسیقی کشورمان به همراه گروه زند، در تاریخ‌های 16 و 17 مردادماه و در دو سانس در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد و این خواننده دیداری تازه‌ای با هواداران پرشور خود در پایتخت داشت.

کنسرت تابستانه علی زندوکیلی برگزار شدبه گزارش خبرنگار ریتم نو علی زندوکیلی که پس از موفقیت‌های آلبوم «رویای بی تکرار» در حال برگزاری تور کنسرت‌های خود در شهرهای مختلف کشور است، تازه‌ترین کنسرت خود در تاریخ‌های 16 و 17 مردادماه و در دو سانس در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار کرد.

کنسرت علی زندوکیلی به همت شرکت فرهنگی هنری «رنگین‌کمان هنر جوان» به مدیریت و تهیه‌کنندگی «سپهر صاحبی» و مجوز و برگزاری کنسرت توسط شرکت فرهنگی هنری «نای و نی» به مدیریت «مهدی کاشی» برگزار شد.

زندوکیلی کنسرت خود را با قطعه شاد و ریتمیک «تار و رباب» آغاز کرد و سپس در ادامه قطعات آهسته آهسته، عطر خاطره، لالایی، بی تابانه، جانانه، جدایی، لحظه‌ی شیرین، کاروان، رویای بی تکرار، آتش در آب، آخرین رویا، سیه مو، رفته و باهار شیراز را اجرا کرد و شبی خاطره‌انگیز را برای دوستدارانش رقم زد.

شایان ریاحی و افشین بابایی (سازهای کوبه‌ای)، امید غفاریان خرم (گیتار)، سینا علم (کمانچه)، سحاب علم (پیانو) و رامتین اتابکی (گیتار باس) اعضای گروه زند را در این کنسرت تشکیل دادند.

سپهر صاحبی (تهیه‌کننده کنسرت)، سید محمود شبیری (مدیر برنامه‌های علی زندوکیلی)، پری صابری، حبیب دهقان نسب، ساره بیات، مجید نوروزی و محمد زندوکیلی ازجمله مهمانان سانس اول از شب اول این کنسرت بودند.

در هنگام اجرای قطعه «لالایی»، موزیک ویدئو این اثر برای هواداران پخش شد.

کنسرت علی زندوکیلی به روایت تصویر


نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه