ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۶۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۴ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۶
در نخستین تجربه اجرای حمید هیراد اتفاق افتاد

حمایت پازل بند از محسن چاوشی

دومین کنسرت پازل بند شامگاه جمعه 6 مردادماه و در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد و این گروه پس از 7 ماه دوری از صحنه، دیدار تازه ای با هواداران پرشور خود در پایتخت داشت.

حمایت پازل بند از محسن چاوشی
به گزارش خبرنگار ریتم نو پازل بند که پس از انتشار نخستین آلبوم خود بانام «قایق کاغذی» نخستین بار در تاریخ 10 دی‌ماه سال 95 در سالن میلاد نمایشگاه به روی صحنه رفته بود، پس از حدود 7 ماه تازه‌ترین کنسرت خود را شامگاه گذشته و در همین سالن برگزار کرد.
این کنسرت به همت موسسه فرهنگی و هنری «آوازی نو» به مدیریت و تهیه‌کنندگی «حسن اردستانی» برگزار شد.
در این کنسرت از دکور جالبی استفاده‌شده بود و در کنار نورپردازی، سه سکو درصحنه قرار داشت که آرین بهاری در وسط یکی از سکوها ایستاده بود.
در ابتدا و پس از پرشدن صندلی‌های سالن، چراغ‌های سالن خاموش شد و پس از پخش تیزر تبلیغاتی موسسه فرهنگی هنری «آوازی نو»، صدایی در سالن پخش شد و ضمن خوشامدگویی به هواداران، اعلام کرد که مقصد این پرواز به سیاره شادی خواهد بود و فضانوردان این پرواز علی رهبری و آرین بهاری خواهند بود.
سپس آرین بهاری به روی استیج آمد و در وسط یکی از سکوها ایستاد و ریمیکسی از قطعات «دلارام»، «معشوقه»، «بی تاب» و «نگم برات» اجرا شد.سپس اعضای ارکستر با تشویق هواداران به روی استیج آمدند و پس از کوک‌کردن سازهایشان، قطعه «به سرم زده» را نواختند و علی رهبری در میان تشویق‌های بی‌امان هواداران به روی استیج آمد و این قطعه را اجرا کرد.
پس از اجرای این قطعه، رهبری ضمن خوشامدگویی به هواداران گفت: «خیلی خوشحالم که دوباره فرصتی پیش آمد تا در خدمت شما عزیزان باشیم.ماه مرداد که فرامی‌رسد، بی‌اختیار یاد گرما می‌افتیم و ما هم تمام تلاشمان این است و می‌خواهیم که امشب کنسرت ما گرم‌تر از هر تابستانی که تابه‌حال دیدید، باشد.»
"به شرطیکه" قطعه بعدی بود که علی رهبری اجرا کرد و شور و هیجان هواداران در کنار اجرای بی‌نقص علی رهبری و ارکسترش نوید یک کنسرت پرانرژی و سراسر شاد را می‌داد.
پس از اجرای این قطعه رهبری گفت: «اگر می‌خواهید عشق میان دو طرف را بسنجید، باید ببینید که هر مرتبه‌ای که طرف مقابل را می‌بینید چقدر هیجان دارید.من هم دقیقه همین حس رادارم و پس از تمام این مدتی که در کنار شما بودم هنوز هم‌زمانی که به روی استیج می‌آیم، هیجان خاصی دارم.در این عشق‌ها هیچ‌وقت دوست ندارید نسبت به کسی که دوستش دارید گلایه و یا انتقادی بشنوید و اگر ازت بپرسند که چرا این‌قدر طرف مقابلت را دوست دارید؟ می‌گویید اصلاً دلم خواست!»
سپس قطعه ریتمیک «اصلاً دلم خواست» اجرا شد و بلافاصله قطعه «گریه چیه» نیز اجرا شد و رهبری این قطعه را به تمام دختران ایرانی تقدیم کرد.
"یکی تو قلبمه" قطعه بعدی بود که اجرا شد که در ابتدا قسمتی از این قطعه بدون ارکستر و با همراهی هواداران اجرا شد.در هنگام اجرای این قطعه رهبری از هواداران درخواست کرد تا با روشن کردن نور تلفن‌های همراه خود سالن را ستاره بارون کنند.
پس از اجرای این قطعه، رهبری ضمن معرفی آرین بهاری به‌عنوان دیگر عضو این گروه، گفت: «در این مدت زیاد شنیده‌ام که افرادی که در دهه‌های 70 و 80 متولدشده‌اند، خیلی بی‌حوصله، کم سرد و کم‌تحمل شده‌اند اما من یک دهه هفتادی می‌شناسم که آخر سرد است؛ آرین بهاری.»
سپس درحالی‌که هواداران به‌شدت آرین بهاری را تشویق می‌کردند، رهبری ادامه داد: «آرین بهاری بسیار برای این گروه زحمت کشید و به جرات می‌گویم اگر آرین نبود، گروه پازل هم نبود و مهم‌تر از آن اگر شما نبودید پازلی هم در کار نبود.نکته جالب این است که آرین متولد ماه مرداد است.ما نسبت به کارهایی که برای هنرمندان عزیزمان تولید کردیم، سعی کردیم تا جایی که امکان دارد حسادتی نداشته باشیم.یک تعدادی از هنرمندانی که متولد مردادماه هستند را معرفی می‌کنم. شهرام شکوهی، فریدون آسرایی، رضا صادقی، مرحوم مرتضی پاشایی، سیروان خسروی و محسن چاوشی ازجمله خوانندگانی هستند که متولد این ماه هستند.»
وی همچنین از محسن چاوشی حمایت کرد و گفت: «امیدواریم که هر چه زودتر محسن چاوشی عزیز را به روی صحنه ببینیم. من تنها نسبت به تجربه خودم می‌گویم در تمام مدتی که در حوزه موسیقی فعالیت کردم، این را می‌دانم که هیچ خواننده‌ای با دستگاه خواننده نمی‌شود.»
پس از صحبت‌های رهبری، نوبت به اجرای دو قطعه احساسی رسید و قطعات «یه صدا» و «قایق کاغذی» با همخوانی هواداران اجرا شد و پس از پایان این دو قطعه، رهبری گفت: «در طول چند ماه گذشته 3 قطعه را با همراهی حمید هیراد تولید کردیم که ایشان یکی از خواننده‌هایی است که علاوه بر اینکه هنر و صدایش را بسیار دوست دارم، شاید خوش‌قلب‌ترین خواننده‌ای باشد که تابه‌حال دیدم.» سپس حمید هیراد در میان تشویق‌های هواداران به روی استیج آمد و ضمن خوشامدگویی به هواداران، گفت: «ممنون از اینکه من را لایق دانستید که امشب در کنار شما باشم.»
سپس قطعات «معشوقه»، «دلارام» و «بی تاب» با همراهی حمید هیراد اجرا شد.
قطعات جاده، نگم برات، چشم چشم و آخرش رسید قطعات دیگری بودند که اجرا شد و در هنگام اجرای قطعه «آخرش رسید»، رهبری از هواداران درخواست کرد تا با روشن کردن نور تلفن‌های همراه خود سالن را ستاره بارون کنند.
اجرای مجدد قطعه «دلارام» حسن ختام این کنسرت سراسر انرژی بود و حمید هیراد مجدد برای اجرای این قطعه به روی استیج آمد.
حمید یزدان فر (گیتار باس)، سهراب ستاری (ویولن)، میلاد دهقان (پیانو و سینتی سایزر)، نوید رهنما (پرکاشن) و سعید جامع (درامز) اعضای ارکستر پازل بند را تشکیل دادند.
حسن اردستانی (تهیه‌کننده و مدیریت موسسه فرهنگی هنری آوازی نو)، محمدناصری (مدیر اجرایی پازل بند)، امیر ربیعی، امیر میلاد نیکزاد، بابک بابایی و رضا پرستش (بدل ایرانی لیونل مسی) ازجمله مهمانان سانس اول این کنسرت بودند.

نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه