ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۶۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۳ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۶
با اجرای قطعاتی از آلبوم چتر رویاها/

کروم به استقبال طرفداران خود رفت

گروه کروم به خوانندگی و سرپرستی پدرام نیک نفس، با اجرای قطعاتی از آلبوم چتر رویاها در فستیوال شب شنبه‌ها روی صحنه رفت.
کروم به استقبال طرفداران خود رفتبه گزارش خبرنگار ریتم نو با آغاز نخستین قطعه با عنوان «چتر رویاها» همان‌طور که از نامش پیداست حس خوبی به مخاطبان انتقال داده شد و نیک نفس با شیوایی کلام، آرزوی اجرایی خوب را برای گروه کروم و هومن غفوری کرد تا مخاطبان در آخر با لذت بردن از کنسرت و احساس رضایت کامل سالن را ترک نمایند.
«چشم‌به‌راه» انتخاب بعدی گروه کروم بود که با رقص آهنگ باس گیتار همراه بود و «پل» با شعری از «رضا کیا سالار» در ادامه نواخته شد که به گفته نیک نفس این نخستین قطعه منتشرشده گروه است و گیتاریست گروه با زیرکی حال و هوای راک اند رول را در همه ایجاد کرد.
«بیمار» با شعری از علی امیری اجرا شد و در ادامه «فریاد» با شروعی هوشمندانه انرژی تازه‌ای را در تماشاگران ایجاد کرد و نیک نفس اجرای با تسلط کافی این انرژی را چند برابر کرد و تک‌نوازی گیتار بیس از دیگر نکات حائز اهمیت اجرای این قطعه بود.
«تا برگشتی» انتخاب آخر پرفورمنس «چتر رویاها» بود که ارتباط عمیقی بین خواننده و مخاطبان ایجاد کرد و شاهد همخوانی تماشاگران بودیم و خاصیت این قطعه تک‌نوازی گیتار و ارتباط نیک نفس نیز با آن بود.
اعضای گروه کروم را محمد شریعت (کیبورد و سینتی سایزر)، آرش طهماسبی (گیتار باس)، محمدحسین مرحبا (درامز) و مجید حیدری (گیتار الکتریک) به سرپرستی و خوانندگی «پدرام نیک نفس» تشکیل می‌دادند.

این کنسرت در دو بخش برگزار شد که در بخش نخست گروه «کروم» به روی صحنه رفت و در بخش دیگر «هومن غفوری» به اجرای قطعات خودپرداخت.

گفتنی است؛ این کنسرت با عنوان «چتر رویاها»  در تاریخ 31 تیرماه و در یک سانس (ساعت 22) در تئاتر مستقل تهران برگزار شد.
 
نویسنده : شاهین عزیزی | عکس: عرفان زاده سلطان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه