ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۰:۵۶ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۶

داوری حمید متبسم، وحید تاج و ابراهیم اسماعیلی اراضی در هزار صدا

بخش سنتی هزار صدا ساعت 18 چهارشنبه چهارم مرداد در سالن اصلی فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود و در آن استاد حمید متبسم در کنار وحید تاج و ابراهیم اسماعیلی اراضی به بررسی و تحلیل آثار گروه‌های شرکت‌کننده و انتخاب گروه برتر خواهند نشست.

داوری حمید متبسم، وحید تاج و ابراهیم اسماعیلی اراضی در هزار صدابه گزارش ریتم نو حمید متبسم، آهنگساز و نوازنده صاحب سبک موسیقی ایران که دو روز بعد، یعنی ششم مرداد به همراه خواننده خوش‌صدای موسیقی ایرانی وحید تاج کنسرتی را برگزار خواهند کرد، برای اولین بار به‌عنوان داور در برنامه هزار صدا حضور می‌یابند، اما شاعر، ترانه‌سرا، منتقد و روزنامه‌نگار شناخته‌شده، ابراهیم اسماعیلی اراضی پیش‌ازاین دو بار به‌عنوان داور در این برنامه حضور یافته بود.
در این برنامه که ششمین برنامه هزار صدا و دومین برنامه بخش سنتی هزار صدا در سال جدید است، حسین علیشاپور هم به‌عنوان خواننده مهمان اجرای برنامه خواهد داشت. علیشاپور در سال‌های گذشته هم به‌عنوان داور و هم به‌عنوان خواننده مهمان، مهمان برنامه هزار صدا بود.
اول مرداد روز تولد استاد احمد ابراهیمی و دوم مرداد سالروز درگذشت استاد مرتضی نی داود است، به همین مناسبت این برنامه به این دو چهره ماندگار موسیقی ایران تقدیم خواهد شد.
هزار صدا اولین برنامه مسابقه استعدادیابی موسیقی در داخل ایران و اولین مسابقه منسجم سازوآواز در تاریخ موسیقی ایران برای معرفی صداها و چهره‌های جدید است که هرماه دو بار و در بخش‌های سنتی و پاپ به مدیریت و اجرای آرش نصیری برگزار می‌شود. روز برگزاری بخش سنتی هزار صدا اولین چهارشنبه هرماه و روز برگزاری بخش پاپ آن سومین پنج‌شنبه هرماه است.

منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه