ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۵۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۱۹ تير ۱۳۹۶
با استقبال مخاطبان از رستاخیز صدا

نخستین کنسرت گروه‌های دث تیون و آتریا تمدید شد

نخستین اجرای رسمی گروه‌های دث تیون و آتریا در فستیوال شب شنبه‌ها با استقبال فراوان مخاطبان مواجه شد.

نخستین کنسرت گروه‌های دث تیون و آتریا تمدید شدبه گزارش ریتم نو این دو گروه که قرار بود 24 تیرماه سال جاری در یک سانس ساعت 20 روی صحنه بروند به دلیل استقبال مخاطبان و به اتمام رسیدن تمامی بلیت‌های این سانس، اجرایشان را برای سانس 18 تمدید کردند.

در این فستیوال قرار است گروه آتریا در یک بخش و گروه دث تیون در بخش دیگر، رستاخیز صدا را رقم بزنند.

گروه دث تیون متشکل از بابک ترکزاده (وکال)، سعید قدیانی (گیتار الکتریک)، شهرام طهرانی (گیتار باس) و محمد میر بلند(درامز) است و در این اجرا به روی صحنه می‌روند.

امیر شهاب خرمی (گیتار)، بردیا مزده (گیتار)، شیرین واعظی (درامز)، خشایار اویسی (باس) و شروین شهابی (کیبورد و پیانو) اعضای گروه آتریا را تشکیل می‌دهند و آنیتا اویسی و علی سیار به‌عنوان بازیگر تئاتر روی صحنه کنسرت این گروه هنرنمایی خواهند کرد.

به گفته خرمی از اعضای گروه آتریا، اعضای گروه در این فستیوال قطعاتی از آلبوم جدید خود را اجرا می‌کنند که فضایی مدرن و در سَبکِ جِنت دارند. این جدیدترین سَبک در راک است و احتمالاً این گروه از اولین اجراکنندگان این سَبک در ایران و خاورمیانه هستند. همچنین قرار است تئاتری دو نفره نیز در کنار اجراهای گروه به نمایش درآید.

گروه دث تیون هم قرار است در این اجر، پرفورمنسی را روی صحنه ببرد و شادی طهرانی از نقاشان مطرح، حین اجرای قطعات این گروه در سبک دث متال، تصویری را با انگشتانش نقاشی می کند.

گفتنی است، کنسرت گروه آتریا و دث تیون در تئاتر مستقل تهران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت سانس تمدیدی این کنسرت می‌توانند به سایت تیوال مراجعه نمایند.


نویسنده : سارا طاهری
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه