ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۵۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۵ - ۱۵ تير ۱۳۹۶

شب باشکوه «شهاب مظفری» در سالن میلاد نمایشگاه رقم خورد

نخستین کنسرت رسمی شهاب مظفری خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان، 14 تیرماه و در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد و این خواننده برای نخستین بار به دیدار هوادارانش در پایتخت رفت.
شب باشکوه «شهاب مظفری» در سالن میلاد نمایشگاه رقم خوردبه گزارش خبرنگار ریتم نو این کنسرت در تاریخ 15 تیرماه سال جاری نیز به روی صحنه خواهد رفت و شهاب مظفری که با انتشار تک آهنگ‌هایش طی سال‌های اخیر توانسته توجه مخاطبان را به سمت کارهایش جلب کند، توانست تمامی بلیت‌های چهار سانس کنسرتش را در مدت‌زمان 24 ساعت به فروش برساند. ضمن اینکه به دلیل استقبال بی‌نظیر مخاطبان، این کنسرت در تاریخ 23 تیرماه هم تمدید شد.
کنسرت شهاب مظفری به همت موسسه فرهنگی هنری «آراد» به مدیریت «میلاد ماهان راد» و «سعید سال افزون» برگزار شد.
در ابتدا و پس از پر شدن صندلی‌های سالن، چراغ‌های سالن خاموش شد و اعضای ارکستر با تشویق هواداران به روی استیج آمدند و پس از کوک‌کردن سازهایشان، قطعه پرانرژی «حس عمیق» را نواختند و سپس شهاب مظفری با تشویق هواداران به روی استیج آمد و این قطعه را اجرا کرد.
مظفری پس از پایان این قطعه ضمن خوشامدگویی به هواداران، گفت: «خیلی خوشحالم که امشب در کنار شما عزیزان هستم و سال‌ها منتظر چنین شبی بودم.در مغز من واژه‌ها باهم می‌جنگند و نمی‌دانم چه بگویم تنها می‌گویم خدایا شکرت.»
مظفری در ادامه قطعات تمومش کن، آی، تنهام بذار، پاییز، حلالت نکردم، میگن که عوض شدی، برگرد خونه، عکس قدیمی، تورو خواب دیدم، همش سی سالمه، تو بخند، تلخ و منو ترکم نکن را اجرا کرد و شبی به‌یادماندنی را برای دوستدارانش رقم زد.
امید فرهودنیا (گیتار باس)، علیرضا ثنایی (گیتار الکتریک و اسپانیش)، رضا معروف (پرکاشن)، نوید چرامی (پرکاشن)، امین قومی نژاد (درامز)، کسری خدیور (ویولن)، مجید قدیانی (کیبورد) و مهدی فردی (رهبر ارکستر و نوازنده کیبورد) اعضای ارکستر شهاب مظفری را تشکیل دادند.
مسیح و آرش، پازل بند (علی رهبری و آرین بهاری)، حسین سلیمانی، نازنین مشرفی، ایمان غفاری، علی یاسینی و عرفان علیرضایی ازجمله مهمانان سانس اول از شب اول این کنسرت بودند.
در هنگام معرفی مسیح و آرش توسط شهاب مظفری، این خواننده قسمتی از ترانه «تو که نیستی پیشم» از این دو هنرمند را اجرا کرد که مورد تشویق هواداران قرار گرفت.


نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه