ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۵۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۸ - ۱۱ تير ۱۳۹۶
با انصراف پیمان خازنی از این پروژه؛

آرمان مهربان به موسیقی نمایش "زنمرد" پیوست

آرمان مهربان به‌عنوان تنظیم‌کننده‌ی قطعات این اثر برای ارکستر ملی معرفی شد.

آرمان مهربان به موسیقی- نمایش به گزارش ریتم نو بنا بر اعلام روابط عمومی اجرا، موسیقی- نمایش «زنمرد» با اجرای ارکستر ملی ایران به رهبری فریدون شهبازیان طی روزهای ۲۵ تا ۲۷ تیرماه در تالار وحدت اجرا خواهد شد. 

«زنمرد» به نویسندگی و کارگردانی کامران رسول‌زاده و دراماتورژی علی شمس با بهره‌گیری از تکنولوژی پروژکشنِ هولوگرافیک، یک اثر ترکیبی است که اجرای موسیقی را ارکستر ملی برعهده دارد.

در این اثر که ملودی قطعات آن ساخته کامران رسول زاده است،آرمان مهربان قطعات را برای ارکستر تنظیم می‌کند و فریدون شهبازیان به همراه ارکستر ملی آن را اجرا خواهد کرد.

تکنولوژی پروژکشنِ هولوگرافیک قابلیت ترکیب و نمایش مدیاهای مختلف ازجمله ویدئو‌های دوبعدی و سه‌بعدی و جلوه‌های ویژه (VFX) در اجرا‌های زنده را داراست.

در موسیقی – نمایش «زنمرد» علاوه بر عوامل یاد شده مجید ضابطی (مدیر تولید)، آزیتا خرمی (دستیار کارگردان و برنامه‌ریز)، امین علمایی (دستیار کارگردان)، علی کوزه گر (طراح نور)، بابک کیوانی (طراح صدا)، مقدی شامیریان (طراح لباس)، ماریا حاجیا (طراح چهره‌پردازی)، افروز پرتوی (طراح و مجری دکور)، مهدی مرودشتی (سوپروایزر جلوه‌های بصری)، محمود توسلیان (مشاور رسانه‌ای)، سارا حدادی (روابط عمومی) حضور خواهند داشت.

گفتنی است؛ پیش از این اعلام شده بود، پیمان خازنی عهده‌دار موسیقی این پروژه است و اکنون او از ادامه همکاری با «زنمرد» انصراف داده است و آرمان مهربان به جای او تنظیم قطعات ارکستر را برعهده دارد.

همچنین پیمان خازنی به‌دلیل «نداشتن تفاهم لازم با کارگردان» از ادامه همکاری با موسیقی - نمایش «زنمرد» انصراف داد.


منبع: ریتم نو
تقویم هنری ادامه