ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۵۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۷ - ۰۷ تير ۱۳۹۶
با رونمایی از نخستین موزیک ویدیوی این خواننده؛

کنسرت علی لهراسبی در برج میلاد برگزار شد

تازه‌ترین کنسرت علی لهراسبی خواننده نام‌آشنا موسیقی پاپ کشورمان به رهبری بابک مالکی فر، شامگاه دوشنبه 5 تیرماه و هم‌زمان با عید سعید فطر و در دو سانس در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد و این خواننده پس از ماه‌ها دوری از صحنه با هواداران خود در پایتخت دیدار کرد.

کنسرت علی لهراسبی در برج میلاد برگزار شدبه گزارش خبرنگار ریتم نو علی لهراسبی که هم‌اکنون در تدارک تولید جدیدترین آلبوم خود است، پس از حدود ده ماه دوری از صحنه شامگاه گذشته و در دو سانس در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران به روی صحنه رفت و دیداری مجدد را با هوادارانش داشت.

این کنسرت به تهیه‌کنندگی «رضا کبیری» و تحت امتیاز موسسه فرهنگی هنری «نای و نی» به مدیریت «مهدی کاشی» برگزار شد.

در ابتدا و پس از پر شدن صندلی‌های سالن، چراغ‌های سالن خاموش شد و اعضای ارکستر با تشویق هواداران به روی استیج آمدند و پس از کوک‌کردن سازهایشان، قطعه «چشمامو میبندم» را نواختند و علی لهراسبی با تشویق بی‌امان هواداران به روی استیج آمد و این قطعه را با تسلط کامل اجرا کرد.در هنگام اجرای این قطعه، یک گروه حرکت به روی استیج آمدند و به اجرای حرکات خود پرداختند.سپس بلافاصله قطعات «چه خوبه» و «خوشبختی» نیز اجرا شد.

پس از اجرای این سه قطعه لهراسبی ضمن خوشامدگویی به هواداران گفت: «خیلی خوشحالم که امشب در کنار شما عزیزان هستم و انرژی وصف‌ناشدنی در سالن وجود دارد.امیدوارم امشب یک‌شب خاطره‌انگیز برای من و تک‌تک شما عزیزان باشد.»

لهراسبی در ادامه قطعات من به تو حق میدم، بیراهه ها، قصه، حس غریب، تب گریه و عشقه را اجرا کرد.

پس از پایان قطعه «عشقه»، لهراسبی یادی از مرحوم مرتضی پاشایی کرد و گفت: «قبل از اینکه قطعه بعدی را اجرا کنم، می‌خواهم یادی کنم از مرتضی پاشایی که این موزیک و بهترین ملودی‌های چند سال اخیرم را ساخت.مرتضی پاشایی خودش و موزیک‌هایش بی‌نظیر بود و خیلی زود از بین ما رفت اما یادش در قلب تک‌تک ما خواهد بود.» سپس قطعه «شر شر بارون» از ساخته‌های زنده‌یاد مرتضی پاشایی اجرا شد.

لهراسبی در ادامه قطعات دلنوازان، هر شب و دلهره را اجرا کرد و پس از اجرای قطعه دلهره، لهراسبی یک سورپرایز برای هوادارانش داشت و موزیک ویدئو «خوشبختی» به کارگردانی «محمد اولاد» را برای اولین بار در حضور هوادارانش رونمایی کرد.

پس از پخش این موزیک ویدئو و با شروع پارت دوم، اعضای ارکستر مجدد به روی استیج آمدند و قطعه ریتمیک «تنها که میشی» را اجرا کردند.لهراسبی در ادامه قطعات قلبم، کوه، چه جوری تونستی، بازم دوباره، روزای خوب و فاصله ها را اجرا کرد و شبی خاطره‌انگیز را برای دوستدارانش رقم زد.

علیرضا طلیسچی، حمید گل محمدی، مهرزاد امیرخانی، محمد اولاد، یاسر محمودی، حدیث دهقان، لیلا بلوکات، مهدی خلج، امیربهادر دهقان، مهدی ماهانی، رضا کبیری (تهیه کننده کنسرت)، علی جعفری (مدیر اجرایی کنسرت) و سعید سهیلی ازجمله مهمانان سانس دوم این کنسرت بودند.

سعید سهیلی کارگردان سینما و تلویزیون هنگام معرفی‌اش از سوی علی لهراسبی، گفت: «امروز نه...ولی مردم ما شادترین مردم روی کره زمین بودند... امروز نه... ولی مردم ما شادترین مردم روی کره زمین خواهند بود.» سپس وی از لهراسبی درخواست کرد تا یک قطعه ریتمیک و شاد اجرا کند.

در هنگام اجرای قطعه «روزای خوب»، یک گروه حرکت به روی استیج آمد و به اجرای حرکات خود پرداختند.

در هنگام اجرای قطعه «فاصله ها»، لهراسبی از هواداران درخواست کرد تا با روشن کردن نور تلفن‌های همراه خود سالن را ستاره بارون کنند.

گزارش تصویری از کنسرت تیرماه علی لهراسبی در برج میلاد


نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه