ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۰:۱۳ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
توضیحات سرپرست گروه «لیان» درباره موزیک ویدئوی پربیننده انتخاباتی‌اش

محسن شریفیان: استقبال چندین میلیونی از «باهم می‌ریم، رای می‌دیم» غافلگیرکننده بود

محسن شریفیان گفت: استقبال چندین میلیونی از موزیک ویدئوی انتخاباتی گروه «لیان» با عنوان «باهم می‌ریم، رای می‌دیم» غافلگیرکننده بود.
محسن شریفیان: استقبال چندین میلیونی از «باهم می‌ریم، رای می‌دیم» غافلگیرکننده بود
سرپرست گروه لیان پس از استقبال چندین میلیونی از موزیک ویدئوی انتخاباتی این گروه تحت عنوان «باهم می‌ریم، رای می‌دیم» در حمایت از دکتر حسن روحانی، در گفتگو با ریتم نو بیان کرد: «کلیپ جنوبی "حمایت از دکتر روحانی" در آخرین ساعت‌های روز چهارشنبه، 27 اردیبهشت‌ماه در فضای مجازی منتشر شد و موج خروشان جنوبی‌ترین موسیقی ایران با سرعت زیادی تا شمالی‌ترین نقطه این جغرافیای آسمانی رسید و شرجی نوای نی‌انبان، بداخلاقی‌ها و اضطراب‌های روزهای آخر را به شور و شادی گره زد.»
محسن شريفيان – سرپرست لیان، پژوهشگر، نویسنده و موسیقیدان بوشهری در این رابطه گفت: «ساز من هیچوقت آنطور که باید با شرایط آن‌ها کوک نشد. خیلی وقت‌ها تنها ماندم. خیلی وقت‌ها نی‌انبان لیان باد نشد که نفس در سینه‌ام حبس بود. با این وجود بر آن شدم تا با تمام نواهایی که در این سالها بغض شده، از دوستان موسیقی و فرهنگ دعوت کنم برای دوباره ایران و دوباره روحانی.»
 وی تاکید کرد: «هیچ‌گاه آدم سياسي و وابسته به جناح خاصی نبوده‌ام و این کار را با تمام قلبم برای آینده کشورم انجام داده‌ام. شاید موسیقی مهجور بوشهر و بغضهای سال های ممنوع الکاری سازنده این اثر در زادگاهش، چنین اقبال عمومی از آن را در پی داشته است که آنچه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند.»
بازدید این ویدیو در فضای مجازی و اشتراک آن ميليونى بوده و یکی از معدود اثرهایی از این دست است که درصد بالایی از كاربران فضاى مجازى آن را به تماشا نشسته و به اشتراک گذاشته اند. 
شریفیان خاطرنشان کرد: «این موسیقی بر اساس یکی از ملودی‌های قدیمی جنوبی ساخته‌شده است و استقبال از آن در روزهای حساس اردیبهشت امسال نشان داد که موسیقی همواره در کنار مردم و تحولات اجتماعی حضورداشته است.»
موسیقیدان جنوبی با تاکید بر اینکه: «اين موزيك ويديو كاملا دلى و وابسته به هيچ حزبى نيست»، هرگونه وابستگی سیاسی و فکری به جریان‌های مختلف را رد و تاکید کرد که این ویدئو تنها به خاطر احساس مسئولیتش در قبال اتفاقات مهم این روزها تهیه و منتشرشده است. 


منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه