ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۵۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۲ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
از اجرای دو نفره با «علیرضا میرآقا» تا خداحافظی با تالار وحدت

کنسرت حامی برگزار شد

حامی خواننده مطرح کشور شب گذشته در حالی روی صحنه تالار وحدت رفت که اعلام کرد دیگر اجازه حضور در استیج این تالار را ندارد.

از اجرای دو نفره با «علیرضا میرآقا» تا خداحافظی با تالار وحدت
به گزارش خبرنگار ریتم نو کنسرت حامی 24 اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار شد و این خواننده با قطعه «لیلای من کو» با آهنگسازی « بابک بیات» و ترانه‌سرایی «آزیتا قاسمی» اجرای خود را آغاز کرد.

سیروس الوند در سالن
حامی پس از اجرای قطعه نخست، «سیروس الوند» را به حاضران در سالن معرفی کرد و با تشویق تماشاچیان قطعه دوم «فقط نگاه می‌کنم» که نخستین تجربه آهنگسازی‌اش است را با تنظیمی از «رضا تاجبخش» و از سروده‌های «بابک صحرایی» اجرا کرد.

بابک صحرایی از همراهان همیشگی حامی
حامی که قطعه‌ای از سروده‌های بابک صحرایی را اجرا کرد بلافاصله او را به حضار معرفی کرد تا پس از روشن شدن چراغ‌ها تماشاگران با تشویق از این ترانه‌سرا استقبال کنند.

گل مینا تقدیم به مادران ایران‌زمین
وی قطعه «گل مینا» که تنظیم و آهنگسازی آن را بامداد بیات و ترانه‌سرایی آن را بابک صحرایی به عهده داشت را به‌تمامی مادران ایران‌زمین تقدیم کرد.
حامی به‌عنوان قطعه چهارم، موسیقی «غزل» را با آهنگسازی و تنظیم «ناصر چشم آذر» و شعری از «رضا اشعاری» انتخاب و ناصر چشم آذر را یکی از بزرگ‌ترین اساتید خود معرفی کرد و در ادامه درباره حضور استاد در سالن گفت: «از ایشان دعوت کردم اما به دلیل ناخوش‌احوال بودن نتوانستند به کنسرت بیایند.»
سپس این خواننده ، قطعه «لالایی» با آهنگسازی «پرویز غیاثیان» و ترانه‌سرایی «کریم محمودی» را به اجرا درآورد.
وی به‌عنوان قطعه ششم، آهنگ «احساس» را به تنظیم «بهنام ابطحی» و ترانه‌سرایی «زهرا عابدی» و در قطعه هفتم، «خواب سیاه» را به آهنگسازی «علیرضا قرایی منش» و ترانه‌سرایی «پوریا ربیعی» انتخاب کرد.

از اجرای دو نفره با «علیرضا میرآقا» تا خداحافظی با تالار وحدت
اجرای مهدی محمدی و علیرضا میرآقا در کنسرت حامی
حامی پس از اجرای قطعه خواب سیاه ، «مهدی محمدی» که از شاگردان استاد نوری است را به حاضران معرفی کرد و پس از تشویق حضار مهدی محمدی قطعه «ستاره» را خواند.
«سوگند» به ترانه‌سرایی «بابک صحرایی» و تنظیم و آهنگسازی «ستار اورکی» ، پس از درخواست و استقبال شنوندگان اجرا و در ادامه قطعه «حرف عاشقونه» با همراهی «علیرضا میرآقا» به‌عنوان خواننده و به‌صورت دوصدایی شنیدنی شد.
پس‌ازاینکه کودکی خردسال گلی را به حامی تقدیم کرد، او آرزوی کودک بودن کرد و گفت: «ای‌کاش هرگز بزرگ نمی‌شدیم و بچه می موندیم و کلک یاد نمی گرفتیم، رانندگی بد یاد نمی گرفتیم، دعوا و سیاست یاد نمی گرفتیم، اما متأسفانه یاد می‌گیریم» و حضار را دعوت به تشویق کودکان کرد.
حامی در ادامه قطعه «دیوانگی» را اجرا و قطعه «زمستون» با ترانه‌سرایی «بابک صحرایی» و تنظیم «رضا تاجبخش» و قطعه «دلم گرفت» به آهنگسازی و تنظیم «بابک بیات» و ترانه‌سرایی «اهورا ایمان» را با همراهی حاضرین به اجرا درآورد.
حامی با معرفی «اردلان سردار شهید» قطعه موردعلاقه وی «شوق تنهایی» با تنظیم «رضا تاجبخش» و ترانه‌سرایی «بابک صحرایی» را خواند.
وی پس از اجرای قطعه «خداحافظ» با ترانه‌سرایی «بابک صحرایی» بدون نواخته شدن موسیقی، اسپانسر خود «گالری گالستیان» را معرفی کرد.
این خواننده به‌عنوان یکی از آخرین قطعات خود «از تو هیچ‌وقت نمی‌رنجم» که ترانه‌سرایی آن را «بابک صحرایی» و تنظیم آن را «رضا تاجبخش» به عهده داشتند را اجرا کرد و کنسرت را با اجرای قطعات «یاد من باش» با ترانه‌سرایی «یغما گلرویی » و تنظیم «رضا تاجبخش» و با همراهی تاجبخش قطعه «خداحافظ» به ترانه‌سرایی «بابک صحرایی» آهنگسازی و تنظیم « بابک بیات» به پایان رساند.
از اجرای دو نفره با «علیرضا میرآقا» تا خداحافظی با تالار وحدت

حامی اجازه اجرا در تالار وحدت را ندارد!
حامی در انتهای کنسرتش به حاضران گفت که شاید این آخرین کنسرتش در تالار وحدت باشد و پس از اعتراض دوستدارانش نسبت به این صحبت توضیح داد: «طبق اعلام مسئولین این مجموعه دیگر هیچ اجرای پاپ و پاپ – کلاسیک در این سالن روی صحنه نخواهد رفت و دیگر من هم اجازه اجرا در تالار وحدت را ندارم.»
در این کنسرت، بهرنگ معتمدی،دانیال جورابچی ، سانوا عندلیبی، نوید شعبانزاده، رضا لمعانی، علیرضا میرآقا، شهرام افتخاری، کیوان فرشیدنیا، ترانه پوریوسف، صالح کیوان، تینا جامه گرمی و ... اعضای ارکستر حامی به سرپرستی «رضا تاجبخش» نوازنده پیانو را تشکیل می‌دادند که تمامی قطعات توسط «محمدرضا عقیلی» برای این کنسرت تنظیم‌شده بود.
کنسرت 24 اردیبهشت ماه حامی به همت شرکت کامیاب بهاران به مدیریت علی حق شناس برگزار شد و سیاوش خلبانی نیز کارگردان هنری این کنسرت بود.




نویسنده : صبا شکوهمند
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه