ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۵۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۰ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶

پشت پرده نام محمدرضا عیوضی

محمدرضا عیوضی خواننده موسیقی پاپ کشورمان که حالا یکی از کاندیدای شورای شهر تهران است از نام دیگر خود پرده برداشت.
پشت پرده نام اصلی محمدرضا عیوضی
به گزارش خبرنگار ریتم نو شاید به‌جز اطرافیان محمدرضا عیوضی دیگر کسی نمی‌دانست که نام مستعار این خواننده چیست تا زمانی که مراسم رونمایی آلبوم وی در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد و دوستان نزدیک این هنرمند پرده از راز چندساله‌اش برداشتند.
داستان نام دیگر محمدرضا عیوضی از آمدن ناصر چشم آذر روی صحنه شروع شد که با تعریف خاطره‌ای وی را بانام «شهرام» صدا کرد.
همه که ابتدا فکر می‌کردند ناصر چشم آذر در خطاب محمدرضا عیوضی دچار اشتباه شده واکنشی نشان ندادند اما با تکرار این نام متوجه نام مستعار محمدرضا عیوضی شدند.
چشم آذر که متوجه تعجب حاضران شد در ارتباط بانام این خواننده گفت: «همیشه دوست دارم محمدرضا عیوضی را محمد صدا کنم.من سال‌های پیش در یک جلسه‌ای با محمدرضا عیوضی آشنا شدم و در آن جلسه از ایشان خواستم که یک قطعه را به‌صورت زنده اجرا کند و ایشان به من گفت نام اصلی من محمدرضا است اما دوستان مرا شهرام صدا می‌زنند.»
امیر کریمی خواننده موسیقی پاپ کشورمان و از دوستان نزدیک محمدرضا عیوضی دیگر فرد حاضر در این مراسم بود و دراین‌باره گفت: «من هم به‌نوبه خودم انتشار این آلبوم را به شهرام (محمدرضا) عزیز تبریک می‌گویم. واقعیت این است که شب گذشته منزل شهرام (محمدرضا) عزیز بودم و به من گفتند که چندکلمه‌ای درباره این آلبوم صحبت کنم. شهرام (محمدرضا) ازجمله خوانندگانی است که شبیه دیگر خوانندگان نمی‌خواند.»
در بخش دیگر این مراسم نیما نکیسا خواننده و دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان نیز ضمن نقل خاطره‌ای ورزشی، به این موضوع واکنش نشان داد و بیان کرد: «به دلیل اینکه از جامعه ورزش کشور در این مراسم حضور دارم ، می‌خواهم یک خاطره ورزشی از محمدرضا عیوضی تعریف کنم.بحث نام محمدرضا عیوضی دو هفته گذشته من را بیچاره کرد! دروازه‌بان‌ها آخرین نفری هستند که می‌توانند دروازه یک تیم را نجات دهند و در یک بازی که دو هفته گذشته برگزار کردیم ، من مدام نام محمدرضا عیوضی را صدا زدم و به ایشان گفتم که توپ را از آن منطقه دور کند و در زمین 7 نفر نامشان محمدرضا بود و هیچ‌کدام از افرادی که داخل زمین بودند نامشان شهرام نبود و من هم در آن لحظه نام دوم ایشان را فراموش کرده بودم.در همان لحظه حریف هم توپ را گرفت و وارد دروازه تیم ما کرد.من هم به محمدرضا عیوضی گفتم چرا توپ را دور نکردی و ایشان به من گفت کی مرا صدا زدی؟ و بعدازآن متوجه شد که من بانام محمدرضا او را صدا زده بودم.»
پس از پایان این مراسم اما ، محمدرضا عیوضی در توضیح نام اصلی خود به خبرنگار این رسانه گفت: «نام من در شناسنامه محمدرضا است اما خانواده‌ام مرا شهرام صدا می‌زنند و به همین دلیل دوستانی که با ما رفت‌وآمد خانوادگی دارند، من را به همین نام صدا می‌زنند.»

 


نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی
منبع: ریتم نو
برچسب ها: محمدرضا عیوضی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه