ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۴:۲۰ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶

«میلاد درخشانی» در کنسرت گروه «دال» خبرساز شد

اعضای گروه «دال» هم‌زمان با اولین سالگرد انتشار آلبوم «گذر اردیبهشت» در تالار وحدت تهران روی صحنه رفتند.
«میلاد درخشانی» در کنسرت گروه «دال» خبرساز شد
این گروه طی روزهای 12 و 13 اردیبهشت منتخبی از قطعات خاطره‌انگیز خود به همراه تک آهنگ‌های «در دست باد» و «فصل آخر» را برای دوستدارانشان اجرا کردند. اما اتفاق خبرساز این کنسرت حضور «میلاد درخشانی» به‌عنوان خواننده و نوازنده مهمان روی صحنه بود. این هنرمند اواسط برنامه و هم‌زمان با اجرای قطعه «آوازم را می‌رقصیدی» وارد صحنه شد و این آهنگ را به همراه «امین هدایتی»، خواننده دال، اجرا کردند. 
در بخش دیگری از برنامه هم او به‌تنهایی روی صحنه حاضر شد و قطعه پرطرفدارش یعنی «اشارات نظر» را با تک‌نوازی گیتار خواند. میلاد درخشانی پیش از اجرای قطعه «لحظه‌ها» هم تک‌نوازی عود الکترونیک داشت و در این قطعه با نوازندگی خود اعضای گروه را همراهی کرد.
این کنسرت گروه دال هم مانند اجراهای گذشته آن‌ها با کارگردانی هنری «رضا موسوی» روی صحنه رفت. این کارگردان سرشناس تئاتر جلوه‌های ویژه بصری ویژوال و افکتیو را تدارک دیده بود که در طول قطعات هرکدام به‌نوبت اجرا و رونمایی می‌شدند. اما یکی از اتفاقات جالب شب دوم این کنسرت تقدیر گروه دال از یکی از طرفدارانشان بود که برای تماشای این برنامه از تبریز به تهران آمده بود. «شایان شکرآبی»، نوازنده پیانو و آهنگساز گروه، به جلوی صحنه آمد و از این طرفدار دال که درخواست کرد تا از جای خود بلند شود و حاضرین تشویقش کردند. به گفته شکرآبی او ارتباط نزدیکی در اینستاگرام با گروه دال دارد و قرار بوده در مراسم رونمایی آلبوم «گذر اردیبهشت» هم شرکت کند اما به دلیل ترافیک، دیر به محل برگزاری مراسم می‌رسد!
شایان شکرآبی (پیانو)، میلاد سعدی (سازهای کوبه‌ای)، یزدان بهمنی (هنگ‌درام و سازهای کوبه‌ای)، مهرداد عالمی (ویولن‌سل)، فرشاد رضایی (گیتاربیس) و آرش آذر (دودوک) نوازندگان گروه دال به خوانندگی امین هدایتی بودند که سروده‌های «غزل مهدوی» را در این برنامه اجرا کردند.



منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه