ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۲:۰۴ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
در ادامه تور کنسرت‌های «گفتم نرو»؛

محمد علیزاده با «تب چهل درجه» به سالن میلاد نمایشگاه رفت

محمد علیزاده خواننده مطرح موسیقی پاپ کشورمان در ادامه تور کنسرت‌های خود در شهرهای مختلف کشور، در روزهای 9 و 10 اردیبهشت‌ماه و در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به روی صحنه رفت تا پس از یک ماه دیداری دوباره با هواداران خود در پایتخت داشته باشد.
محمد علیزاده با «تب چهل درجه» به سالن میلاد نمایشگاه رفت
به گزارش خبرنگار ریتم نو، محمد علیزاده که در عرصه اجرای زنده از پرکارترین خوانندگان موسیقی پاپ کشورمان محسوب می‌شود ، پس از انتشار آلبوم «گفتم نرو» در حال برگزاری تور کنسرت‌های خود در شهرهای مختلف کشور است.ضمن اینکه این خواننده مطرح در روزهای 11 و 12 اردیبهشت‌ماه نیز در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به روی صحنه می‌رود تا تعداد اجراهای خود در اردیبهشت‌ماه را به 8 سانس برساند و یک رکورد دیگر را در این زمینه به نام خود ثبت کند.
این کنسرت به همت شرکت «ایران گام» به مدیریت و تهیه‌کنندگی «صدرالدین حسینخانی» برگزار شد.
کنسرت با پخش تیزر تصویری آلبوم «گفتم نرو» آغاز شد.سپس اعضای ارکستر با تشویق هواداران به روی استیج آمدند و پس از قرار گرفتن پشت سازهایشان ، قطعه ریتمیک «برگرد» را نواختند سپس علیزاده در میان تشویق‌های بی‌امان هواداران به روی استیج آمد و این قطعه را اجرا کرد.
پس از اجرای این قطعه ، علیزاده ضمن خوشامدگویی به هواداران گفت : « بانام خدایی کنسرت را آغاز می‌کنم که اگر ارزشی در قلب شما پیدا کردم ، از نگاه خدا در زندگی من بوده است.خیلی از افراد می‌گویند که محمد علیزاده صدای خوشگلی دارد اما اعتقاددارم که من خدای خوشگلی دارم.خیلی خوشحال هستم که سانس چهارم از کنسرت‌های اردیبهشت‌ماه را در کنار شما هستم و امیدوارم شب خوبی را در کنار هم سپری کنیم.»
علیزاده در ادامه قطعات برادر ، این اولین باره ، گاهی بخند ، کجا میری ، عشقم این روزا ، بی معرفت ، فکرشم نکن ، بی حوصله ، تصمیمتو بگیر ، همینه که هست ، چهل درجه ، بیمارم و جزتو را اجرا کرد و شبی به‌یادماندنی را برای هوادارانش رقم زد.
محمد شعبانی (پرکاشن) ، علی شهبازی (گیتار الکتریک و کلاسیک) ، علی پورنگهبان (گیتار باس) ، بهمن میرزازاده (بوزوکی ، گیتار الکتریک و کلاسیک) ، ایمان ذاکری (درامز) ، داوود اریکه (ساکسوفون و فلوت) ، اشکان موسوی (ویولن) ، اشکان صدیق آذر (لانچ پد) ، امیرحسین اویسی (رهبر ارکستر و نوازنده پیانو و کیبورد) و کیانوش علی محمدی (همخوان و وکال) اعضای ارکستر علیزاده را در این کنسرت تشکیل دادند.
صدرالدین حسینخانی (مدیریت شرکت ایران گام و تهیه‌کننده کنسرت) ، پوریا حیدری ، ایمان قیاسی و میلاد ترابی ازجمله مهمانان سانس دوم از شب دوم این کنسرت بودند.
در هنگام اجرای قطعه عشقم این روزا ، علیزاده از هواداران درخواست کرد تا با روشن کردن نور تلفن‌های همراه خود ، سالن را ستاره بارون کنند و حین اجرای قطعه همینه که هست ، علیزاده لحظاتی به نواختن درامز پرداخت که به‌شدت مورد تشویق هواداران قرار گرفت.


نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی

منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه