ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۰۹:۵۵ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
با اجرای قطعات آلبوم «تمام ناتمام»؛

کنسرت گروه «پالت» در برج میلاد برگزار شد

تازه‌ترین کنسرت گروه موسیقی تلفیقی «پالت»، شامگاه یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه و در دو سانس در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد تا این گروه برای دومین بار در سال 96 میزبان هواداران خود در پایتخت باشد.
کنسرت گروه «پالت» در برج میلاد برگزار شد
به گزارش ریتم نو، گروه «پالت» که در جشنواره نوروزی برج میلاد تهران در تاریخ 4 فروردین‌ماه برگزار شد ، با توجه به استقبال هواداران برای یک‌شب دیگر تمدید شد و این گروه شامگاه گذشته و در دو سانس در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران به روی صحنه رفت.

این گروه در این کنسرت قطعات تمام ناتمام ، یادگار دوست ، والس شماره یک ، لیلی ، باز باران ، خانه بردوش ، ای عشق ، لبخند ، مثلث ، سال تا سال ، قاصدک ، سیاه و سفید ، تا صبح فردا/آبی ، صدایم کن/عشق کهن ، لیلی جان ، نرو بمان و هزارتا قصه را برای دوستدارانش اجرا کرد.
امید نعمتی (خواننده) ، روزبه اسفندارمز (کلارینت و ساکسوفون) ، کاوه صالحی (گیتار) ، پیمان حاتمی (گیتار الکتریک) ، مهیار طهماسبی (ویولنسل) ، داریوش آذر (کنترباس و خواننده) ، سردار سرمست (آکاردئون و پیانو) ، امین طاهری (درامز) و مهرداد علیزاده (سازهای کوبه ای) اعضای ارکستر گروه پالت را در این کنسرت تشکیل دادند.
این گروه همچنین قطعات «ای عشق» ، «لبخند» و «مثلت» را با همراهی مهدی ساکی اجرا کردند.


در ادامه بیننده عکس‌های «محبوبه حاتمی» از این کنسرت باشید.


منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه