ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۲:۴۰ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۴

شعرخوانی شاعران در حریم آهو

ریتم نو : حریم آهو ویژه‌برنامه میلاد حضرت امام رضا در باغ‌ موزه هنر ایرانی برگزار شد و در این جلسه شاعران مهمان کانون ادبی زمستان بودند.

Harim-Ahoo (22)


شعرخوانی شاعران در حریم آهو


 



بهروز یاسمی نیز اولین شاعری بود که برای خواندن شعر به پشت تریبون آمد و با خاموش شدن تلفن همراهش شعرش را نیمه‌کاره خواند تا فرصت شعرخوانی به ناصر فیض که قرار بود به برنامه‌ای دیگر برود، زودتر برسد و وی نیز شعری بی‌مناسبت به جلسه خواند.

استاد محمدعلی بهمنی شاعر ارزنده کشورمان نیز شعری مربوط به یازده سال پیش که در سن 63 سروده بود را خواند و بعد از ایشان اسماعیل امینی با خواندن یک شعر طنز تریبون را ترک کرد.

عبدالرحیم سعیدی راد ، حمیدرضا برقعه ای ، قاسم صرافان و جناب آقای بیگی دیگر شاعرانی بودند که در بخش اول شعرهای خود را برای حضرت امام رضا (ع) خواندند.

مرتضی گودرزی نوازنده دوتار خراسانی در بین دو قسمت شعرخوانی چنددقیقه‌ای حال و هوای حضار را به مشهد و حرم امام رضا (ع) برد تا بعد از ایشان و در بخش دوم شعرخوانی محمد سعید میرزایی چهره نام‌آشنا غزل برای خواندن شعر به پشت تریبون بیاید و وی نیز دو شعر برای حضرت زهرا و امام رضا خواند.

حمیدرضا شکار سری ، عبدالجبار کاکایی و افشین اعلا دیگر شاعرانی بودند که در این برنامه شعر خواندند که البته افشین اعلا شعر کودک خواند چراکه معتقد بر این بود شعر کودک نشانه محبت ما به اهل‌بیت است.

مصطفی محدثی خراسانی ، سهیل محمودی و ساعد باقری دیگر شاعرانی بودند که در بخش پایانی این مراسم شعر خواندند.

با به پایان رسیدن این برنامه مهمانان نیز به ضیافت شام دعوت شدند و شاعران و اهالی شعر و ادب و هنر برای چندساعتی به دور میز شام جمع شدند.



منبع : ریتم نو

نویسنده : شایان رسول‌زاده

عکس : امین رجبی

 

 
تقویم هنری ادامه