ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۰۶:۱۵ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶

آلبوم موسیقی محلی «زِلفِ شه» از استاد «محمدرضا اسحاقی» منتشر شد

آلبوم موسیقی محلی «زِلفِ شه»، از استاد «محمدرضا اسحاقی» با اجرای گروه «مشتاق»، در بازار موسیقی کشور منتشر شد که نسخه دیجیتال این اثر نیز، هم‌زمان از طریق سایت «ریتمو» قابل خریداری و دریافت است.
 



به گزارش ریتم نو، «زلف شه» مجموعه ایست از موسیقی محلی مازندران مشتمل بر 15 قطعه به نام‌های «پیش نوازی»، «هرایی»، «پایتخت»، «آواز گل‌وبلبل»، «منظومه عارف و گلما»، «میان تبری»، «بانو بانو جان»، «کتولی»، «زمستون»، «کتولی سرونگ»، «لیلی و مجنون»، «صنم»، «لاره»، «فاطمه مسکین» و «شیرین جان» که استاد «محمدرضا اسحاقی» به نوازندگی دوتار و آواز در آن پرداخته است.



در این مجموعه که از طریق سامانه ریتمو در دسترس است، محمود بتیار (دوتار)، علی اصغر اسحاقی (عود)، مجید بتیار (دسر کوتن، دف)، محمد ابراهیم نژاد (کمانچه باس)، خسرو اسحاقی (دوتار)، شهاب بهرامی (دهل، دایره) و علی رستمی (لله وا، قرنه) به‌عنوان نوازنده در کنار خوانندگی استاد «محمدرضا اسحاقی» به هنرنمایی پرداخته‌اند.



«محمدرضا اسحاقی» از پیشکسوتان موسیقی شرق مازندران است، وی دوران مدیدی از عمر خود را با مقامات هرایی و حقانی و همه مقامات و ریز مقامات و گوشه‌های موسیقی مازندران زیسته و برخی از این گوشه‌ها و مقامات تنها در نهاد ایشان ذخیره‌شده است.



شایان‌ذکر است که آلبوم موسیقی محلی «زلف شه» به‌صورت نسخه اصلی از طریق مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور و سایت ریتمو به آدرس اینترنتی «ritmo.ir» قابل خریداری است.



منبع: ریتم نو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه