ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۴۷۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۵ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶

اجری ارکستر سمفونیک فرهنگ و هنر با دو خواننده مطرح اپرا 

ارکستر فرهنگ و هنر به رهبری شهرام توکلی و علی‌اکبر قربانی و خوانندگی رشید وطن‌دوست و ماریو تقدسی در تالار وحدت به روی صحنه می‌رود.
 



به گزارش ریتم نو، در این کنسرت که 19 اردیبهشت‌ماه در تالار وحدت برگزار می‌شود،اركستر فرهنگ و هنر با حضور رشيد وطن‌دوست خواننده اپرا در اركستر سمفونيك در دوره رهبرى حشمت سنجرى و ماريو تقدسى خواننده اپراى وين و از شاگردان پاوراتى (خواننده افسانه‌ای اپرا) آثارى  از موسيقى كلاسيك، آذربايجان و ايران  را اجرامی کند.



اجراى آثار موسيقى كلاسيك از روسينى، بيزه و فرانز لاهر، اجراى قطعاتى از موسيقى آذربايجان از اوزبر حاجى بيكف، توفيق قلى اف، واصف آدى گوزلف و على سليمى، اجراى قطعات موسيقى ايرانى از حبيب الله بديعى، عباس شاپورى، شهرام توكلى و علی‌اکبر قربانی،رپرتوار اجرایی ارکستر  در این برنامه خواهد بود.



ارکستر  فرهنگ و هنر به همت سوسن تقی پور رياست دانشگاه واحد ٤٦ تهران و رهبران اركستر علی‌اکبر قربانى و شهرام توكلى به همراه جمعى از دانشجويان دانشگاه موسيقى در سال ١٣٩٣ تأسیس و در تالار وحدت در حضور وزير ارشاد رونمايى شد و تاکنون برنامه‌های موفقى را در تالار رودكى، تالار وحدت و كنسرواتوار چايكوفسكى داشته است. اركستر فرهنگ و هنر با تمركز بر روى دانشجويان رشته موسيقى سعى دارد تا بستر مناسبى براى نوازندگان و دانشجويان اين رشته فراهم آورد.


اولین کنسرت ارکستر فرهنگ و هنر در سال جدید 19 اردیبهشت‌ماه ساعت 21 در تالار وحدت برگزار می‌شود و بلیت‌های این اجرا از هم‌اکنون در سایت «ایران کنسرت» و دانشگاه علمى كاربردى واحد ٤٦ به فروش می‌رسد.


گفتنی است دانشجویان می‌توانند با ١٠ درصد تخفيف بلیت‌های این کنسرت را خریداری کنند.



منبع: ریتم نو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه