ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۴۷۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۴ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶

گروه سون با «دنیای بعد از تو» به روی صحنه رفت

تازه‌ترین کنسرت گروه «سون» با اجرای قطعات آلبوم «دنیای بعد از تو» ، در تاریخ‌های 7 و 8 اردیبهشت‌ماه و در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد و این گروه پرطرفدار برای اولین بار در سال 96 میزبان هواداران خود در پایتخت بودند.


به گزارش خبرنگار ریتم نو، گروه موسیقی «سون» که به‌تازگی سومین آلبوم رسمی خود بانام «دنیای بعد از تو» را منتشر و روانه بازار موسیقی کشور کردند ، نخستین کنسرت این آلبوم را در تاریخ‌های 7 و 8 اردیبهشت‌ماه و در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار کردند و شبی به‌یادماندنی را برای هواداران خود رقم زدند.


این کنسرت به همت موسسه «آوای دوران» به مدیریت خانم کاویانی و تهیه‌کنندگی «رسول ترابی» برگزار شد.


در ابتدا و پس از پر شدن صندلی‌های سالن ، چراغ‌های سالن خاموش شد و سپس موزیک ویدئویی از این گروه برای هواداران پخش شد.سپس اعضای ارکستر با تشویق هواداران به روی استیج آمدند و پس از قرار گرفتن پشت سازهایشان ، قطعه ریتمیک «می خوام ببینمت» از آلبوم «دنیای بعد از تو» را نواختند و سپس اعضای گروه سون متشکل از آرش و امیر قنادی و کیارش پوزشی ، با تشویق بی‌امان هواداران به روی استیج آمدند و این قطعه را با تسلط کامل اجرا کردند.


پس از اجرای این قطعه ، کیارش پوزشی ضمن خوشامدگویی به هواداران گفت : « بیش از یک سال بود که در تهران اجرا نداشتیم و ما هم مثل شما هیجان زیادی داریم و امیدوارم که شب خوبی را در کنار هم رقم بزنیم.»


سپس بلافاصله قطعات «باور» و «من عاشقت میشم» اجرا شد که در هنگام اجرای قطعه «من عاشقت میشم» ، آرش قنادی به نواختن پیانو پرداخت.


پس از پایان این دو قطعه کیارش پوزشی گفت : « از روزی که ما این گروه را راه‌اندازی کردیم ، 12 سال می‌گذرد و در تمام این مدت برای شما و به عشق شما کار ساختیم ، شعر گفتیم و تنظیم کردیم و شما هم این کارها را گوش کردید و خیلی خوشحال هستیم که تا به امروز از ما حمایت کردید.در آن زمان ما سه پسر کوچک با آرزوهای بزرگ بودیم و از همه شما ممنونم که ما را به آن آرزوهای بزرگ و دست‌نیافتنی رساندید.»


در ادامه قطعات ستاره ، ادعا ، نرو خواهش می‌کنم ، یه راهی پیش روم بذار ، دنیای بعد تو ، من بی تو می میرم ، دیره ، اولین عشق ، واست می میرم و دوستت دارم اجرا شد.


در هنگام اجرای قطعات ستاره ، نرو خواهش می‌کنم ، یه راهی پیش روم بذار ، دنیای بعد تو ، من بی تو می میرم ، دیره ، اولین عشق و واست می میرم ، موزیک ویدئو این قطعات هم برای هواداران پخش شد.


محمد زمانیان (کیبورد) ، حسین کیانی (ترومپت) ، حسین شریفی (ترومبن) ، پژمان فرهمند (پرکاشن) ، حمیدرضا نصرالهی (پرکاشن) ، رضا رفتاری (درامز) ، سعید حسن‌زاده (گیتار باس) ، هادی جداری (ساکسوفون) ، احمد حضرتی (موزیکال) ، محمد رضوانی زاده (گیتار) و بهروز علیاری (تنظیم کننده و نوازنده پیانو و کیبورد) اعضای ارکستر گروه سون را در این کنسرت تشکیل دادند.


پدر و مادر آرش و امیر قنادی از مهمانان ویژه این کنسرت بودند.همچنین رسول ترابی (تهیه‌کننده کنسرت) ، مجید مظفری ، مرجانه گلچین و معصومه کریمی از دیگر مهمانان سانس دوم از شب دوم این کنسرت بودند.


در اواسط کنسرت و با توجه به فرارسیدن زادروز امیر قنادی ، اعضای ارکستر قطعه «تولدت مبارک» را نواختند و به این صورت تولد وی را تبریک گفتند.



منبع : ریتم نو


نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی


عکس : امین باقری


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه