ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۰۷:۳۳ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶

شهردار وعده‌ی ساخت سالن كنسرت داد

تور کنسرت «ناگفته» با اجرا در تبریز توانست زمینه‌ی ساختن نخستین سالن موسیقی در این شهر را فراهم کند.



 به گزارش ریتم نو كنسرت «ناگفته»بنا بر اعلام روابط عمومی گروه در تالار چيچك ميزبان جمعيتي بالغ‌بر ٦٠٠٠ نفر بود و كيفيت پايين سالن، اعتراض شهرام و حافظ ناظری را در پی داشت و ناظری‌ها با انتقاد صريح از كيفيت سالن در تبريز خواستار رسيدگی مسئولان شدند.


استاد شهرام ناظری دراین‌باره گفت: سالن چيچك سالن خوبی است اما استانداردهای اجرای موسيقی را ندارد و آکوستيک نيست. موسيقی ملی ما نياز به سالن‌های مجهز در تمام كشور دارد. اميدوارم مسئولان اين اشتياق مردم را ببينند و در آينده‌ای نزديک برای ساخت سالن‌های بهتر اقدام كنند.


 

حافظ ناظری خالق اثر «ناگفته» نيز با اشاره به سكوت و همراهی مردم گفت: اين همراهی شما جای قدردانی دارد. من به‌شدت نگران دوستانی هستم كه در انتهای سالن نشسته‌اند. به احترام شما شايد به‌اندازه سه كنسرت كامل زمان گذاشتيم و تلاش کرده‌ایم  تا صداي خوبي به گوش شما  برسد، اميدواريم كه شرمنده شما نشده باشيم.



او ادامه داد: شور و اشتياق شما را اگر مسئولان ببينند بی‌شک به فكر ساخت سالن برای شهر شما خواهند بود.


انتقاد ناظری‌ها شهردار منطقه ٩ تبريز حميد شاهوردی را بر آن داشت تا بعد از پايان آخرين شب اجرا، در كنار مردم ، ساخت نخستین سالن مجهز موسيقی تبريز را  به ناظری‌ها وعده بدهد و زمان عملی شدن این امر را شهریور سال جاری اعلام کند.



تور كنسرت «ناگفته» در شهر تبريز روز جمعه با مراسم جشن امضای آلبوم به پایان رسید. این مراسم از ساعت ١٦ شروع و با توجه به  استقبال حدود 2 هزار تن از مردم  تا ساعت ٢٢ ادامه پيدا كرد.


همچنین اين گروه در گام بعدی به کرج می‌رود و در 7 اردیبهشت برای مردم این شهر برگزار می‌شود.


گفتنی است؛ ناگفته با یک‌بار تمديد در روزهای ٣٠،٢٩و ٣١ فروردین ١٣٩٦ به روی صحنه رفت و باعث فراهم شدن زمينه ساخت نخستین سالن موسيقی در تبريز شد.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه