ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۴۶۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۰ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶

کنسرت پارتیزانت‌ها تمدید شد

پس از استقبال گسترده از کنسرت گروه لهستانی «پارتیزانت» در تالار وحدت، این اجرا تمدید شد.


به گزارش ریتم نو؛ بلیت‌فروشی کنسرت پارتیزانت که از ابتدای هفته آغاز و بلیت‌های این اجراها در مدت کمی به پایان رسید، برای شنبه 9 اردیبهشت‌ماه شب تمدید شد.



علیرضا فرهادی تهیه‌کننده این کنسرت و مدیر موسسه فرهنگی و هنری "خانه هنر جوان"، دراین‌باره  گفت: پس از باز شدن سایت برای فروش بلیت سانس ساعت 18 جمعه 8 اردیبهشت‌ماه، با استقبال بی‌نظیری روبه‌رو شدیم و به همین دلیل اجرای گروه را برای ساعت 18 روز شنبه 9 اردیبهشت‌ماه تمدید کردیم.



گروه موسیقی لهستانی با اجرای آثاری از موسیقی فیلم‌های کلاسیک و هنرمندان مطرح جهان در تهران روی صحنه می‌رود.



کریستف توچکو" (نوازنده گیتار) به همراه پسرش "میکوآی توچکو" (نوازنده سازهای کوبه‌ای) اعضای گروه سرشناس "پارتیزانت" را تشکیل می‌دهند که سابقه اجرای زنده و همکاری با بزرگانی چون: جو ساتریانی، آل دی مرلا، استیو لوکاتر و تامی امانول را در کارنامه خود داشته‌اند.



این گروه دو نفره که قرار است با اجرای آثاری بی‌کلام از موسیقی فیلم‌های کلاسیک سینمای جهان به روی صحنه بروند، یکی از قطعات ماندگار موسیقی ایرانی را نیز به سبک و سیاق خودشان در کنسرت پیش رو به اجرا درمی‌آورند.



این برنامه تحت امتیاز موسسه فرهنگی هنری "خانه هنر جوان"، به تهیه‌کنندگی علیرضا فرهادی و با همکاری فربد فرازپویا برگزار خواهد شد.



گروه لهستانی "پارتیزانت"  روزهای 8 و 9 اردیبهشت در تالار وحدت به اجرای برنامه خواهند پرداخت.



منبع: ریتم نو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه