ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۴:۴۰ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۵

مراسم رونمایی از آلبوم «در عشق زنده باید» به خوانندگی «وحید تاج» برگزار می‌شود

ریتم نو – مراسم رونمایی از آلبوم در عشق زنده باید با صدای وحید تاج و اجرای گروه سور روز یکشنبه 22 اسفند سال جاری در شهر کتاب الف برگزار می‌شود.



گروه «سور» سه مجموعه برای انتشار دارد که اولین مجموعه آن به نام «در عشق زنده باید» با خوانندگی «وحید تاج» که حاوی شعرهای عارفانه و عاشقانه مولانا است را «مجید مولانیا» آهنگساز کرده است و دو مجموعه دیگر نیز با آهنگسازی «جمشید صفر زاده» و خوانندگی «سالار عقیلی» به‌تدریج منتشر خواهد شد.

جمشید صفر زاده (سنتور)، حمید قنبری (تنبک)، علیرضا دریایی (کمانچه)، صابر سوری (عود)، امین دادوری (دف)، فرنام اسکندری (کمانچه آلتو) و مجید مولانیا (تار) به‌عنوان نوازنده‌های گروه موسیقی «سور» در این کنسرت به هنرنمایی پرداخته‌اند.


گفتنی است؛ نخستین آلبوم گروه «سور» در سال ۹۲ با آهنگسازی مجید مولانیا و خوانندگی سالار عقیلی منتشر شد که در برج میلاد تهران، شهرستان‌ها و چند کشور اروپایی نیز به اجرا درآمد.

همچنین؛ مراسم رونمایی آلبوم «در عشق زنده باید» نیز با حضور اعضای گروه سور، خواننده و آهنگساز اثر در شهر کتاب الف برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این مراسم، روز یکشنبه 22 اسفند، ساعت 17 به آدرس زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، میدان الف، خیابان الف شمالی، پلاک یک مراجعه نمایند.



منبع: ریتم نو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه