ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۴۵۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۲ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۵

نخستین کنسرت رسمی گروه «کروم» در پردیس چارسو برگزار می‌شود

ریتم نو – نخستین کنسرت رسمی گروه کروم به خوانندگی پدرام نیک‌نفس در تاریخ 19 اسفندماه و در دو سانس در پردیس چارسو برگزار خواهد شد و این گروه قرار است در این کنسرت برای نخستین بار قطعات آلبوم «چتر رویاها» را برای دوستداران خود اجرا کند.

+ گزارش متنی و تصویری از تمرین کنسرت این گروه





پدرام نیک‌نفس درباره برگزاری این کنسرت گفت: «از مدت‌ها قبل دوست داشتیم این اجرا را برگزار کنیم و سرانجام این اتفاق می‌افتد و بابت آن بسیار خوشحال هستیم که با این اجرا به استقبال سال نو می‌رویم. در این مدت درگیر ضبط نخستین آلبوم گروه بودیم و همزمان تمرینات به‌طور کاملاً منظم و بی‌وقفه انجام شد.»


نیک‌نفس ضمن اعلام اینکه دوست داشتند اجرای گروه را زودتر روی صحنه ببرند، برگزاری جشنواره موسیقی فجر و ایام فاطمیه را به‌عنوان دلیل تأخیر برگزاری اجرایشان اعلام کرد و افزود: «بازهم تأکید می‌کنم خیلی علاقه‌مند بودیم که تا پایان سال حتماً اجرایی در تهران داشته باشیم و این اتفاق هم افتاد. اما این کنسرت با رونمایی نخستین آلبوم گروه همزمان شد و به همین دلیل تصمیم گرفتیم که این آلبوم را  به عزیزانی که در کنسرت اسفندماه حضور دارند،هدیه  بدهیم.»


وی اضافه کرد: « داخل قاب آلبوم‌ها توسط اعضای گروه  امضاشده که فقط آلبوم‌هایی که در این کنسرت پخش می‌شود این خصوصیت را دارد که به‌نوعی عیدی کرومی‌ها به مخاطبان عزیز است که امیدواریم  هر جا که هستند از شنیدنش  لذت ببرند و بتواند لحظات خوبی را برایشان به همراه داشته باشد.»


نیک‌نفس درباره قطعات اجرایی گروه گفت: « ما در این کنسرت قطعات نخستین آلبوم گروه بانام «چتر رویاها» به همراه چند قطعه جدید از آلبوم دوم را اجرا می‌کنیم.همچنین در این مدت دو تک آهنگ از آلبوم چتر رویاها هم در فضای مجازی منتشر کردیم که در این کنسرت نیز مطمئناً اجرا خواهند شد.»


خواننده و نوازنده گروه کروم در پایان در خصوص جزئیات نخستین آلبوم گروه نیز توضیح داد: «استارت آلبوم «چتر رویاها» از سال 93 زده شد و آلبوم دارای 10 قطعه است که در ابتدا ملودی کارها را ساختیم و بعد ضبط قطعات را آغاز کردیم. هم‌اکنون تمامی کارهای این آلبوم انجام شده و همزمان با برگزاری نخستین کنسرت گروه، رونمایی می‌شود. ضمن اینکه ترانه‌های این آلبوم را علی امیری ، کیا کلهر ، علی پناهی و رضا کیا سالار سروده‌اند و محمد شریعت میکس و مسترینگ تمامی قطعات را عهده‌دار بوده است.»


آرش طهماسبی (گیتار باس)، احسان وحیدی نیا (گیتار الکتریک)، محمدحسین مرحبا (درامز) و محمد شریعت (کیبورد و سینتی سایزر) اعضای گروه کروم را به خوانندگی «پدرام نیک‌نفس» نوازنده گیتار تشکیل می‌دهند و بابک صفر نژاد به‌عنوان نوازنده مهمان ساز هارمونیکا نیز در اجرای دو قطعه در کنار گروه به هنرنمایی خواهد پرداخت.


گفتنی است ؛ نخستین کنسرت گروه «کروم» به خوانندگی پدرام نیک‌نفس ، در روز پنج‌شنبه 19 اسفندماه و در دو سانس (18:30 و 21:30) در پردیس چارسو برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com مراجعه نمایند.



تیم خبری «ریتم نو» سری به محل تمرین کنسرت گروه «کروم» زد و شما می‌توانید در ادامه بیننده چند سکانس از نگاه دوربین «امین رجبی» باشید.




منبع : ریتم نو


نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی


عکس: امین رجبی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه