ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۴۵۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۰ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۵

میثم ابراهیمی اولین آلبوم فِلَش‌مموری را منتشر می‌کند

ریتم نو - برای نخستین بار در ایران، یک آلبوم موسیقی در قالب حافظه جانبی فِلَش (USB Flash Memory) به بازار عرضه می‌شود.


میثم ابراهیمی خواننده سرشناس موسیقی پاپ‌ که به‌زودی سومین آلبوم رسمی خود با عنوان تیک را روانه بازار خواهد کرد، از انتشار این آلبوم به‌صورت حافظه‌های USB خبر داد.


خواننده قطعه «یکی همیشه هست» در خصوص آلبوم «تیک» گفت: «در انتشار این اثر، علاوه بر سی‌دی آلبوم که طبق روال عرضه می‌شود، نسخه فِلش USB آلبوم «تیک» هم در بازار موجود خواهد بود. ظرفیت این فلش‌ها ۸ گیگابایت است و قطعات آلبوم، تمامی کاورها و تیزرهای قطعات مختلف که برخی قبلاً منتشرشده و برخی هنوز منتشرنشده‌اند را در بردارد.»


این خواننده درباره انگیزه‌اش از انتشار آلبوم جدیدش با روشی متفاوت گفت: «برای انتشار این آلبوم در قالب فلش مموری، چند هدف عمده داشته‌ایم که یکی از آن‌ها تشویق مخاطبین به خرید نسخه اصلی آثار فرهنگی است؛ به‌طوری‌که می‌توانند به بهانه خرید یک آلبوم موسیقی، یک فلش مِموری هم داشته باشند که تا همیشه قابل‌استفاده خواهد بود. هدف دیگر، تسهیل در استفاده از نسخه اصلی آلبوم‌ها است؛ چراکه سی‌دی‌هایی که از آلبوم‌ها منتشر می‌شوند، با فرمت صوتی (Audio) هستند و برای ذخیره در رایانه‌های شخصی، نیاز به Rip کردن آن‌ها است که برخی کاربران آشنایی کافی با این روش ندارند و درنهایت به دانلود کردن قطعات روی می‌‌آورند. اما فایل‌هایی که در فلش مموری قرار دارند به‌آسانی قابل کپی کردن هستند.»


میثم ابراهیمی درباره زمان انتشار آلبوم «تیک» گفت: «با توجه به زمان‌بر بودن پروسه تولید فلش‌ها، باید تا پایان این هفته منتظر بمانیم و بعد زمان دقیق را اعلام کنیم. انشاالله روز شنبه (۱۴ اسفند) جزئیات مربوط به آلبوم و زمان دقیق انتشار را اعلام خواهیم کرد. همچنین امشب (۱۰ اسفند) یکی از قطعات آلبوم را به‌صورت تک آهنگ در اختیار مخاطبان قرار خواهیم داد.»


این خواننده همچنین برای نخستین بار از پوستر رسمی آلبومش رونمایی کرده که می‌توانید آن را در ادامه ببینید.


Meysam-Ebrahimi---Tick-(Album-Poster)


منبع: ریتم نو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه