ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۴۳۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۵ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۵

با کارشناسی صفاریان، امیر اصلانی و سینا حجازی آخرین برنامه مقدماتی هزار صدا پاپ برگزار می‌شود

ریتم نو - آخرین برنامه مقدماتی سال 95 بخش پاپ هزار صدا ساعت 14:30 روز جمعه 8 بهمن‌ماه در سالن اصلی فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

+اجرای محمدرضا مقدم به‌عنوان خواننده مهمان


1000 sada-95(2) -4




در این برنامه یک‌بار دیگر بهروز صفاریان و این بار در کنار سینا حجازی و سعید امیر اصلانی که برای اولین بار در این برنامه حضور یافته‌اند، در جایگاه داوری خواهد نشست تا باهم، نفرات برگزیده را اعلام و نفر اول را به‌عنوان آخرین خواننده راه‌یافته به فینال این برنامه معرفی کنند.


همچنین در این برنامه خواننده جوان و خوش‌صدای موسیقی پاپ محمدرضا مقدم به‌عنوان خواننده مهمان قطعاتی را اجرا خواهد کرد که یکی از آن‌ها قطعه «قهرمان من» است که اخیراً منتشر و به قهرمانان آتش‌نشان فاجعه ساختمان پلاسکو تقدیم کرده است.


این برنامه هم مثل همه برنامه‌های دیگر هزار صدا میان برنامه‌ها و برنامه تجلیل از بزرگان موسیقی را هم خواهد داشت.


هزار صدا اولین برنامه معرفی چهره‌های جوان و مستعد موسیقی است که از سال 1392 آغازشده و بنیان‌گذار، مدیر و مجری آن آرش نصیری روزنامه‌نگار حوزه موسیقی است. این برنامه هرماه دو بار و یک‌بار برای موسیقی پاپ و یک‌بار هم برای موسیقی کلاسیک ایرانی برگزار می‌شود و بنا بر اعلام وی برنامه بعدی هزار صدا در بخش موسیقی کلاسیک و در ساعت 15 روز 21 بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.


در برنامه قبلی هزار صدای پاپ که سوم دی‌ماه برگزار شد و محسن رجب پور، مهدی سپهر، پدرام کشتکار و اهورا ایمان داوران آن بودند، حامد همایون به‌عنوان خواننده مهمان حضور داشت و قطعاتی را با نوازندگی سامان امامی اجرا کرد.


منبع: ریتم نو

برچسب ها: هزار صدا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه