ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۶:۵۱ - ۳۰ دی ۱۳۹۵

پخش آنلاین کنسرت‌های ششمین روز جشنواره فجر لغو شد

ریتم نو - برای همدردی با حادثه دیدگان و مردم غم‌زده‌ای که در انتظار شنیدن خبر سلامتی آتش‌نشانان باغیرتشان هستند پخش آنلان کنسرت‌های ششمین روز جشنواره موسیقی فجر لغو شد.

fajr poster





به گزارش روابط عمومی سامانه پخش زنده کنسرت در ایران، پنج‌شنبه 30 دی 1395 ساختمان پلاسکو در تهران فروریخت و تعداد بسیاری از هموطنانمان در این حادثه مصدوم شدند و تعداد بسیاری هم زیر آوار مانده‌اند.


حامد عنقا مدیر سامانه کنسرت آنلاین کشور صبح امروز اعلام کرد که پخش آنلاین اجراهای ششمین روز جشنواره موسیقی فجر برای همدردی با حادثه دیدگان فاجعه پلاسکو لغو شده است.


همچنین عنقا درباره کسانی که کد دیدن آنلاین اجراهای امشب را خریده‌اند گفت: عزیزانی که امتیاز دیدن آنلاین کنسرت‌های امشب را خریده‌اند، می‌توانند فردا جمعه یکم بهمن این اجراها را به‌صورت آفلاین ببینند.


ساختمان پلاسکو صبح امروز براثر آتش‌سوزی فروریخت و تاکنون آمار 70 مصدوم تائید شده و آمار رسمی از کشته‌شدگان و شهیدان آتش‌نشان اعلام‌نشده است.


با تمهیداتی که مسئولان شرکت «حام» اندیشیده‌‌اند، کاربران ایرانی در هرکجای کشور که باشند با حداقلِ سرعت اینترنت می‌توانند کنسرت‌های آنلاین را ببینند.


علاقه‌مندان به دیدنِ کنسرت‌‌های آنلاین می‌توانند با مراجعه به سایت www.e-haam.ir ثبت‌نام خود را انجام و اجراهای آنلاین و آفلاین را ببینند.



منبع: ریتم نو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه