ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۴۲۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۳ - ۳۰ دی ۱۳۹۵

محمدرضا گلزار به یاد مرتضی پاشایی و ناصر عبداللهی روی صحنه رفت

ریتم نو - محمدرضا گلزار هنرمند باسابقه و محبوب کشورمان که چند سالی ایست پا به عرصه‌ی خوانندگی گذاشته شب گذشته اولین کنسرت رسمی و مستقل خود را در تالار شهید آوینی شهر بندرعباس در دو سانس به روی صحنه برد.

GOLZAR CONCERT 15





این کنسرت که به همت شرکت هنرمندان خاک جنوب به تهیه‌کنندگی کیومرث مرادی روی صحنه رفت با استقبال خوبی از مخاطبین مواجه شد.


رضا گلزار که در نخستین کنسرت رسمی‌اش استرسی شدید را یدک می‌کشید با قطعه «باور کن دنیامی» اجرایش را آغاز کرد و در ادامه قطعه «دلم شکست» شنیدنی شد که به جرات می‌توان گفت پرطرفدارترین قطعه این کنسرت بود و با همراهی بسیار خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد و جو فوق‌العاده‌ای را در سالن ایجاد کرد.


این کنسرت به رهبر ارکستری «حامد برادران» که پیش‌ازاین در بسیاری از قطعات محمدرضا گلزار به‌عنوان تنظیم‌کننده حضورداشته است به روی صحنه رفت و تشکر از ماکان یعقوبی نوازنده پرکاشن و بنیامین یعقوبی با تشویق فوق‌العاده تماشاگران همراه بود.


همچنین گلزار تشکر ویژه‌ای از دو همخوان خانم این اجرا که در زیباتر شدن کنسرت نقش بسزایی را داشتند تقدیر کرد و از حاضران در سالن خواست آن‌ها را مورد تشویق قرار دهند.


در ادامه و قبل از اجرای آهنگ «روز برفی» که گلزار با مرحوم مرتضی پاشایی اجرا کرده بود ، این خواننده از مخاطبان حاضر در کنسرت تقاضای 30 ثانیه سکوت به احترام مرتضی پاشایی کرد و سپس این قطعه پرطرفدار که با استقبال خوبی نیز مواجه شد را به اجرا درآورد.


از دیگر نکات نخستین کنسرت رسمی رضا گلزار رونمایی از دو قطعه‌ای بود که تاکنون به انتشار نرسیده است و سپس این خواننده نوید انتشار آلبومش را در سال 95 داد.


گلزار در ادامه از اعضای گروهش برای اجرای این قطعات تشکر کرد و یاد ناصر عبداللهی را با خاطره‌ای از گروه آریان در شهر آن خواننده زنده کرد و این بار هم از مخاطبان تقاضای 30 ثانیه سکوت و دعا کرد.


در انتها نیز  محمدرضا گلزار از دفتر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شرکت هنرمندان خاک جنوب و آقایان کیومرث مرادی و طالب پیل‌افکن که مسؤولیت برگزاری کنسرت را داشتند تقدیر و تشکر کرد


همچنین این خواننده بارها از حضور مردم بندرعباس برای خلق خاطره‌ای زیبا از اولین اجرای رسمی‌اش تقدیر کرد  و وعده‌ی کنسرتی در اسفندماه را در شهر تهران داد.



منبع: ریتم نو


نویسنده: محمد کمالی


عکس: مرتضی ذاکری

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه