ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۴۲۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۶ - ۲۷ دی ۱۳۹۵

حامد همایون؛ استعداد ریسک‌پذیر موسیقی ایران

ریتم نو – حامد همایون پس از نشست خبری آلبوم «دوباره عشق»، نخستین اجرایش را به‌صورت اختصاصی برای اصحاب رسانه روی صحنه برد.

+ عکس‌هایی از نخستین اجرای همایون برای اصحاب رسانه


hamed homayoun 28




این اجرا را می‌توان هوشمندانه‌ترین انتخاب محسن رجب پور برای خواننده‌اش دانست که از دل پروژه استعدادهای موسیقی ایران بیرون آمده و قبل از این، تجربه اجرای صحنه‌ای نداشته است.


ریسک اولین اجرا در مقابل قلم‌به‌دستان عرصه موسیقی بالا است که پیش‌ازاین هیچ خواننده یا تهیه‌کننده‌ای این ریسک را نکرده و می‌توان گفت؛ بار دیگر ترانه شرقی پیش‌قدم در اتفاقی تازه و البته قابل‌تأمل بوده است. از طرفی محسن رجب پور با این کار ترس اولین اجرا را از خواننده‌اش گرفت و به او اجازه داد تا خودش را در مقابل کسانی محک بزند که ممکن است در سرنوشت هنری‌اش تأثیر بسزایی داشته باشند.


البته محسن رجب پور آن‌قدر به توانایی حامد همایون ایمان داشت که او را بدون هیچ ترسی در مقابل اصحاب رسانه روی صحنه فرستاد تا در اولین اجرا قدرت، توان صدا و اجرایش را به نمایش بگذارد.


حامد همایون با اجرای امروزش نشان داد قطعاً اجرای بی‌نظیری را در سی و دومین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر روی صحنه خواهد برد و نظرها را به خود جلب خواهد کرد.


همایون در این اجرا قطعات بارون که زد، چتر خیس، آه نکش، چه عشقی، هنوزم همونم، چنین کنم چنان کنم، همین حوالیه، نگاهم کن، میروم، شیدایی و ... را برای نخستین بار اجرا کرد.


این خواننده که حالا جزو سوپراستارهای موسیقی است از ابتدای حضور جدی‌اش در موسیقی، همگان را غافلگیر کرد. از معروفیت در مدت کمتر از شش ماه و رکوردشکنی فروش بلیت در کمتر از 12 ساعت در جشنواره و حالا اجرای پرقدرت در مقابل اصحاب رسانه! با این اوصاف هرلحظه باید منتظر اتفاق‌های تازه‌ای از این استعداد موسیقی باشیم که با ورود جدی‌اش به عرصه موسیقی خیلی سنت‌ها را شکسته و دریچه‌ی تازه‌ای از معروفیت را بازکرده است.


گفتنی است؛ حامد همایون در روزهای 28 و 29 دی ماه در قالب سی و دومین جشنواره موسیقی فجر روی صحنه خواهد رفت و در ادامه کنسرت مستقلی را در 4 بهمن‌ماه در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار خواهد کرد.



منبع: ریتم نو


عکس: عرفان زاده سلطان

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه